Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52S Steeds opnieuw installeren na systeemupdate

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2023 06:11 PM)
280 Weergaven
Henkbunte
Apprentice
Opties
Steeds als er een systeemupdate is geinstalleerd ben ik alles kwijt en mag dus opnieuw installeren!
Wordt er lichtelijk simpel van....
Ja, ben wel zo slim om eerst een backup te maken maar mag wel overal opnieuw zien in te loggen of Samsung apps opnieuw instellen!
Heb me aangeleerd om op onbelangrijke sites "janjansen" te heten met je raad het al WW "janjansen" 😀 alleen er zijn genoeg sites die er wel toe doen, een dagtaak om alles in te vullen of via tante Post nieuwe inloggevens toegestuurd krijgen.

Kom er altijd achter omdat bij updaten altijd wel een Samsung app niet (meer) doet wat deze moest doen, de update wordt niet of gedeeltelijk geïntegreerd in een app!
Resetten dus maar en wat blijkt? Na resetten heb ik ook her en der een aantal nieuwe functies of plaatsbepaling (tekst) in de app ansich!

Denk dat er iets niet klopt met systeemupdates?
0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Henkbunte, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Wat ben je precies kwijt na een update? En heb je het toestel ook al eens ingesteld zonder een back-up? 

Het kan wel zo zijn dat er na een update of een reset wat wijziging zijn doorgevoerd in bepaalde apps of instellingen. Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring. Via onze Samsung Members-app kan je ook een foutrapport of feedback indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, hopelijk hoef je dan niet het hele toestel weer te resetten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Henkbunte
Apprentice
Opties
Zal een melding doen via Members.
Waar ik nu nog mee zit is geluidjes/toontjes, worden her en der gewijzigd in een, zo te zien, (Hexa)decimale code.
Dit ondanks dat je geluid gewijzigd hebt, zijn mp3 geluiden dus zou moeten werken.
De aanhouder wint, vraag niet hoe maar op een gegeven moment pakt de A52S wél de geluid/toontje instelling.

Nope, zonder backup ben ik alles kwijt, heb een groot hoofd maar al mijn gegevens kwijt gaat toch echt niet werken!

Verwacht dat een systeem update terdege geïntegreerd is binnen bestaande apps wat niet het geval is bij diverse apps!
Elke keer na een fabrieks reset komen er her en der nieuwe functies tevoorschijn binnen een app die voor de reset NIET aanwezig waren, kon alleen zien dat de desbetreffende app rare dingen deed, update half geïntegreerd?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer er een grote update is uitgerold zullen ook de apps bijgewerkt moeten worden. Via onze Members-app kan je mijn collega's van de R&D afdeling hiervan op de hoogte brengen. Gaat het om apps van derden dan kan je dit het beste ook bij de app ontwikkelaar zelf aankaarten, zodat ook zij hier onderzoek naar kunnen doen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Henkbunte
Apprentice
Opties
👍
0 Likes
HansN2512
First Poster
Opties
Bij mij hetzelfde. Grootste probleem is dat telefoon op stil niet storen komt te staan na een update en wachtwoorden opnieuw moet instellen. Heel irritant
0 Likes
Henkbunte
Apprentice
Opties
Nu schiet hij elke keer na opnieuw opstarten in "apps optimaliseren"!

Samsung, ga je huiswerk is een keer GOED doen en schuif het niet af op andere app makers!
Interesseert mij wat wie welke app maakt........het is jullie telefoon zorg er voor dat het werkt!!!!!!!! ( hoe zal mij een zorg zijn)
0 Likes
Anske57
First Poster
Opties
Bij mij gelukkig niet zo rigoreus, maar er veranderen wel dingen. Vooral mijn beltoon en whatsapp tonen. Ik heb voor deze mp3 geluiden ingesteld. Maar krijg na een update altijd van die irri standaard rinkels.
0 Likes