Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm moeilijk te zien in zonlicht

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2023 03:22 PM)
1130 Weergaven
Arendy
First Poster
Opties
Bij het fotograferen met mijn Samsung A52S in een zonnig land viel het mij erg op dat het beeldscherm erg weerkaats waardoor het lastig is te zien wat je exact fotografeert. Wordt dit door jullie herkend en zo ja, hoe dit op te lossen?
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Staat je beeldscherm op maximale helderheid?

Bij instellingen > Display kun je extra helderheid aanzetten. Verder kun je er niks aan veranderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Arendy
First Poster
Opties
Hallo Patrick, mijn beeldscherm staat op maximale helderheid.
Dank je voor de reactie.
Groet,
Richard
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Arendy 

Hi Richard, goedemiddag.

Er zijn verschillende screenprotectors verkrijgbaar om de weerspiegeling van het glas wat verminderen. Hopelijk heb je toch nog een hoop mooie foto's kunnen maken en kunnen genieten van het weer 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arendy
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Dank voor je reactie. De functie van een screenprotector is toch om een mobiel te beschermen tegen schade. Ik heb diverse screenprotectors bekeken, maar lees niets over vermindering van weerspiegeling. Ik gebruik reeds een screenprotector nadat mijn toestel gevallen is met schermschade tot gevolg. Mocht je een specifieke screenprotector weten met de functie om weerspiegeling te verminderen, lees ik dat graag.

Groet,

Richard 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben hier geen voorkeur in, je kan hiervoor het beste even een kijkje nemen bij de lokale verkopers, denk hierbij aan screenprotector voor je privacy. Deze zijn vaak mat en zullen dan minder snel last hebben van een weerspiegeling.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes