Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A52 S G5 vliegtuigstand blijft hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2022 02:16 PM)
5961 Weergaven
speurneus
Student
Opties

Sinds een week of 3 eigenaar van een nieuwe A52 S G5 telefoon. Gisteren bleef de vliegtuigstand hangen, met andere woorden, niet meer kunnen bellen, geen gebruik 4G, ...

Ik ga vandaag naar mediamarkt waar ik het toestel gekocht heb. We moeten het opsturen, zal 3 weken duren.

Dus nu zit ik 3 weken zonder toestel, kan niet bereikt worden, superfijn.

Is dit de manier waarop samsung met zijn klanten omgaat?

Ik heb altijd content geweest van Samsung, maar het wordt tijd voor over te schakelen op een ander merk denk ik dan. 

0 Likes
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
Ryant1999
First Poster
Opties
Bij mij ook hetzelfde probleem met de a52s
0 Likes
patty96
First Poster
Opties
Is heg nog gelukt?
Hier ondertussen ook het probleem
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @patty96, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder ook up-2-date? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
patty96
First Poster
Opties
Hallo martijn ik heb inderdaad de netwerk reset gedaan . Maar heeft helaas niet geholpen. Het gaat om de telefoon A 42 5g .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Sinds wanneer ervaar je dit? Maak je gebruik van Standen en Routines welke dit activeren? En kan je dit wel uitschakelen in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bacootje
First Poster
Opties
Ik hier ook een toestel Samsung Galaxy A52 S van mijn zoon die in halve vliegtuig- modus blijft staan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bacootje, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat bedoel je precies met "halve vliegtuigmodus"?  Heb je de netwerkinstellingen van de telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bacootje
First Poster
Opties
Gedaan niet geholpen. Telefoon complete reset gedaan. Simkaart eruit en opnieuw erin gezet. Allemaal niet geholpen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bacootje, goedemiddag.

Heb je na de reset ook een back-up teruggezet? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
kdhhfkkk1
First Poster
Opties
Hier hetzelfde! Samsung A52s vliegtuigstand blijft hangen!
0 Likes