Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A52 S G5 vliegtuigstand blijft hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2022 02:16 PM)
6021 Weergaven
speurneus
Student
Opties

Sinds een week of 3 eigenaar van een nieuwe A52 S G5 telefoon. Gisteren bleef de vliegtuigstand hangen, met andere woorden, niet meer kunnen bellen, geen gebruik 4G, ...

Ik ga vandaag naar mediamarkt waar ik het toestel gekocht heb. We moeten het opsturen, zal 3 weken duren.

Dus nu zit ik 3 weken zonder toestel, kan niet bereikt worden, superfijn.

Is dit de manier waarop samsung met zijn klanten omgaat?

Ik heb altijd content geweest van Samsung, maar het wordt tijd voor over te schakelen op een ander merk denk ik dan. 

0 Likes
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
Fritsc
Journeyman
Opties
Dankjewel mootje, ik heb dit geprobeerd maar helaas werkte dit niet.
0 Likes
Fritsc
Journeyman
Opties
Goedemorgen @MartijnK

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Ik heb zojuist de netwerkinstellingen gereset. Helaas is het probleem nog niet verholpen. Zou ik wellicht iets anders kunnen proberen?

Groet,

Frits
0 Likes
Fritsc
Journeyman
Opties
Hierbij een foto, van hoe deze 'halve' vliegtuig stand eruit zietScreenshot_20221130_091421_Samsung Members.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kan je dit ook in de Veilige modus niet uitschakelen of lukt het niet om je telefoon op te starten in de Veilige Modus? Heb je ook gekeken of er bij Standen en Routines een routine is ingesteld welke dit veroorzaakt? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Fritsc
Journeyman
Opties
Inmiddels is het gelukt om de veilige modus aan te zetten. Hierbij is de situatie echter hetzelfde.

Bij standen en routines staat er dat ik geen standen en ook geen routines aan heb staan. Dus dat is ook niet het geval.

Inmiddels heb ik opnieuw updates uitgevoerd, in de hoop dat dit werkte. Helaas is dit zonder resultaat. Het valt mij wel op dat er op dit moment alleen sprake is van de halve vliegtuigstand, op het moment dat ik gebruik wil maken van mijn mobiele gegevens.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling. De vervolgstap is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Fritsc
Journeyman
Opties
Dankjewel voor je hulp!
div3
Student
Opties
Hier hetzelfde verhaal vorige week een nieuwe samsung a52s gekocht na de android 13 update heb ik ook last van de 'halve vliegtuigstand' al het bovenstaande geprobeerd maar niks dat werkt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
div3
Student
Opties
Ha hier ook hetzelfde met mijn a52s na de update naar android 13 de 'halve vliegtuigmodus' al van alles geprobeerd maar krijg het niet weg
0 Likes