Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52 herstart uit zichzelf

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2021 04:02 PM)
4346 Weergaven
Martijn74
Explorer
Opties

Ik heb al een paar keer gezien dat mijn A52 opnieuw start uit het niets. Is dat een instelling of hebben meer mensen last van? Zojuist om 19:58 uur gaat mijn A52 weer opnieuw opstarten 😡

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Martijn74,

Dit vind je onder Batterij en apparaatonderhoud, of zoek in de Instellingen naar ' Automatisch opnieuw opstarten op ingestelde tijden'.

Aangezien het bij jou willekeurig gebeurd, lijkt het mij een goed idee om in ieder geval een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en een reset uit te voeren. Mocht het na de reset nog voorkomen, dan kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.

Hier lees je hoe een reset in z'n werk gaat en hoe je een back-up kunt maken: https://bit.ly/2JJ5MB2

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Martijn74,

Welkom op de Community.

Heb je de instelling voor het automatisch opnieuw opstarten ingeschakeld op jouw toestel of bijvoorbeeld een Bixby Routine ingesteld?

En start het toestel iedere dag op hetzelfde tijdstip opnieuw op?

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes
Martijn74
Explorer
Opties

Hi @BruceH,

Bixby gebruik ik niet, dus die routine zal er niet zijn (hoop ik) 😁 waar kan ik die optie van automatisch opnieuw opstarten vinden?

Het toestel start niet op hetzelfde tijdstip opnieuw op, hij deed het gisteren 2 keer op 1 dag.

Ik heb ook last van dat mijn toestel slecht reageert. Ook ben ik twee verschillende keren gebeld en dat mijn telefoon niet overgaat, maar krijg wel een melding op de horloge dat ik een oproep gemist heb. Vanmiddag kreeg ik een whatsapp en kon drukken wat ik wil op het whatsapp icoon maar whatsapp kwam niet naar voren en het weerapp symbool met nog een appsymbool bleven in het scherm zichtbaar over het menu heen. Ook kreeg ik vanmiddag de melding: Proces systeem werkt niet.

Zojuist om 18:25 is mijn telefoon weer opnieuw opgestart en gisteren was dat om 19:58

Nu weer om 21:54 gaat mijn telefoon opnieuw opstarten 😡

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Martijn74,

Dit vind je onder Batterij en apparaatonderhoud, of zoek in de Instellingen naar ' Automatisch opnieuw opstarten op ingestelde tijden'.

Aangezien het bij jou willekeurig gebeurd, lijkt het mij een goed idee om in ieder geval een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en een reset uit te voeren. Mocht het na de reset nog voorkomen, dan kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.

Hier lees je hoe een reset in z'n werk gaat en hoe je een back-up kunt maken: https://bit.ly/2JJ5MB2

rsz-846676
0 Likes
Martijn74
Explorer
Opties

Goedemorgen @BruceH,

Ik ben nu een backup aan het maken. Zojuist heb ik geprobeerd iemand te bellen maar ten eerste was mijn telefoon erg traag en opende het contact menu niet als ik op het telefoon icoon drukte. Via recent kon ik naar de persoon gaan die ik wilde bellen maar ook nu ging hij niet bellen nadat ik op het telefoon icoon had gedrukt. Toen ik uiteindelijk uit frustratie mijn telefoon uit ging zetten, ging de telefoon wel bellen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat even weten hoe de reset is gegaan en of het daarna beter gaat 👍

rsz-846676
0 Likes
Martijn74
Explorer
Opties

Hi @BruceH,

Nu een paar dagen later en ik denk dat het probleem is opgelost. De telefoon reageert weer lekker snel zoals in het begin. Bedankt voor het meedenken en voor de oplossing.

BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes