Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A72: 'SD-kaart onjuist verwijderd'

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2021 02:26 PM)
509 Weergaven
Tanja030
Journeyman
Opties

Er zijn al veel draadjes over de melding 'SD-kaart onjuist verwijderd' voor de A52, waarbinnen ook gereageerd wordt over de A72, die hetzelfde probleem heeft. Het leek me zinvol voor het overzicht een aparte draad te maken. (Zo niet, dan mogen de mods dit verwijderen.)

Nieuw toestel, nieuwe SD-kaart, lezen en schrijven gaat feilloos, piep, 'SD-kaart onjuist verwijderd, start uw toestel opnieuw op'. Ook dan werkt de kaart nog gewoon, ook die paar keren dat je er als bonus de melding 'kan de kaart alleen lezen' bij krijgt.

De eerste keer herstart je netjes, maar als je de melding elk uur krijgt, terwijl de kaart functioneert, in een ander toestel geen probleem aangeeft, lijkt het toch vooral een probleem in het toestel.

Foutmelding en logs zijn al doorgestuurd.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, en na de update van gisterochtend ervaar je nog steeds issues? Ik kreeg namelijk door dat het voor de A52 opgelost moet zijn met die update.

Als het na de update nog niet werkt, wil ik je vragen om toch nog eens een foutrapport in te dienen, mocht je dat nog niet gedaan hebben 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Tanja030,

Goed dat je het aangeeft. Heb je onlangs nog gecontroleerd op updates voor je toestel? En kun je de softwareversie doorgeven?

Ook ben ik benieuwd welke SD-kaart je precies gebruikt 👍

rsz-846676
0 Likes
Tanja030
Journeyman
Opties
Ha Bruce, alles is al meermalen doorgegeven. Vanochtend een nieuwe software-update kunnen installeren.

SanDisk Extreme MicroSDXC 256GB - U3 V30 A2 - 160MB/sScreenshot_20210526-125104_Settings_5887.jpg
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, en na de update van gisterochtend ervaar je nog steeds issues? Ik kreeg namelijk door dat het voor de A52 opgelost moet zijn met die update.

Als het na de update nog niet werkt, wil ik je vragen om toch nog eens een foutrapport in te dienen, mocht je dat nog niet gedaan hebben 👍

rsz-846676
0 Likes
Tanja030
Journeyman
Opties
Ik ben huiverig om het te jinxen, maar tot nu toe geen meldingen. Wat een opluchting. Als het nu echt opgelost is, ben ik heel blij 👍
BruceH
Community Manager
Opties

Even afkloppen en fingers crossed 😉

rsz-846676
DirkLui
Explorer
Opties
Ik heb de A72 en had er ook last van. Na een update op 1 mei geen last mee gehad.
Tot zojuist. De melding is weer terug helaas.
Op naar de volgende update.
Mijn vrouw heeft overigens een A52 met SD kaart erin en daar is deze melding nog niet 1 maal opgetreden.
0 Likes
Tanja030
Journeyman
Opties
Ik heb sinds de update van gisterochtend geen melding meer gehad. Ik las eerder over updates van 1 mei die niet hielpen. Ik heb mijn toestel net, en de eerste update na installatie was die van gisteren. Geen idee of dat dezelfde is als de jouwe of jij later nog een update kunt downloaden.
BruceH
Community Manager
Opties

@DirkLui, Dan wil ik je vragen om nogmaals een foutrapport in te dienen via de Samsung Members app.

Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.

Stap 2. Tik op Foutmeldingen.

Ga naar foutmeldingen

Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan. 

Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft. 

Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden. 

Fout in detail rapporteren

rsz-846676
0 Likes
Tanja030
Journeyman
Opties

Je mag je vingers ontkruisen, want nergens last meer van :smiling-face: Heel fijn dat het toch rap is opgelost.

0 Likes