Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gele tekst

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2021 09:53 AM)
3015 Weergaven
Yvonnevlihen
Apprentice
Opties
Mijn buttens en tekst in hetscherm met instellingen buttens zijn na mijn laatste update opeens oranje geel. Kan nergens vinden hoe ik dat wijzig. Heel onduidelijk nu of je button nu aan of uif staat. Ook bij de zoekfunctie is de tekst geel. Zo onduidelijk.
Hoe verander ik dat?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yvonnevlihen,

Heb je toevallig een thema geïnstalleerd op jouw toestel? 

Dat doe je door op het betreffende thema te drukken in je overzicht met geïnstalleerde thema's. Eerst een ander thema activeren en dan komt er linksonder bij het thema dat je weg wilt hebben 'Verwijderen' te staan.

Je kunt bij dit overzicht op verschillende manieren komen. Via de Systeeminstellingen --> Achtergronden en Thema's --> Thema's (onderaan). Of door een lege plek op je homescreen ingedrukt te houden en naar Achtergronden en Thema's gaan. Of via Galaxy Apps --> Categorieën --> Samsung Themes. Maakt niet uit welke je kiest, ze leiden naar dezelfde pagina 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je misschien een foto bijvoegen van welke buttons je precies bedoeld.

0 Likes
Yvonnevlihen
Apprentice
Opties
En ook de tekst van mijn zoektermen, de naam Instellingen. Heel irritantScreenshot_20210526-095452_Samsung Members_15285.jpg
0 Likes
Yvonnevlihen
Apprentice
Opties
Dit was dus eerst blauw en bij uit grijs. Nu zie ik het verschil amper tussen aan en uit van deze instellingen
0 Likes
Yvonnevlihen
Apprentice
Opties
Dit dusScreenshot_20210526-085932_Settings Suggestions.jpg
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yvonnevlihen,

Heb je toevallig een thema geïnstalleerd op jouw toestel? 

Dat doe je door op het betreffende thema te drukken in je overzicht met geïnstalleerde thema's. Eerst een ander thema activeren en dan komt er linksonder bij het thema dat je weg wilt hebben 'Verwijderen' te staan.

Je kunt bij dit overzicht op verschillende manieren komen. Via de Systeeminstellingen --> Achtergronden en Thema's --> Thema's (onderaan). Of door een lege plek op je homescreen ingedrukt te houden en naar Achtergronden en Thema's gaan. Of via Galaxy Apps --> Categorieën --> Samsung Themes. Maakt niet uit welke je kiest, ze leiden naar dezelfde pagina 👍

rsz-846676
Yvonnevlihen
Apprentice
Opties
Dank je wel! Gelukt
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes