op 26-05-2021 01:26 PM
Ik heb een A40, nooit problemen gehad en sinds een week of 3 steeds de melding "SD kaart niet veilig verwijderd"of "geen SIMkaart geplaatst". Zag dat dit ook veel voorkomt bij de A52. Zeer irritant. Alles al eens verwijderd en opnieuw geplaatst en op nieuw opgestart. Vanmiddag nog een update geinstalleerd maar probleem blijft. Hopelijk wordt dit snel opgelost want bij zoveel problemen moet de fout wel bij Samsung liggen en niet bij de SD kaar of Simkaart.
Netflix crasht ook als ik de app open. Telefoon start dan vanzelf opnieuw op.
op 26-05-2021 01:28 PM
26-05-2021 02:24 PM - bewerkt 26-05-2021 02:26 PM
Klinkt mij heel bekend in de oren. Hetzelfde gehad. Software updates lossen het probleem niet op. Ben naar Samsung Experience Center in Utrecht gegaan en daar is het moederbord en Simtray vervangen. Sindsdien geen problemen meer gehad.
op 27-05-2021 02:02 PM
Hi @Joke Lebbink,
Welkom op de Community.
Zoals @kejada al aangeeft, kun je hiermee het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye
Kom je er zo uit? 👍
op 27-05-2021 08:11 PM
op 28-05-2021 09:06 AM
Dan wil ik je vragen om nog eens een foutrapport in te dienen:
Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.
Stap 2. Tik op Foutmeldingen.
Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan.
Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft.
Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden.
op 03-06-2021 09:46 AM
Niets helpt. Ook na opnieuw opstarten blijft de melding terug komen. Foutrapport ingediend en daarop alleen gehoord dat er meer dan 100 van die meldingen in mijn logboek staan. Ligt zeker niet aan de SD kaart en telefoon wordt altijd geupdated . Servicecenter is niet in mijn omgeving en opsturen is geen optie omdat ik dan niet meer bereikbaar ben. Volgens mij ligt de fout bij Samsung maar ik zal er mee moeten leven.
op 03-06-2021 01:08 PM
Hi @Joke Lebbink,
Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en daarbij de gegevens van je toestel?
Dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen 👍
op 19-09-2021 01:29 PM
op 23-09-2021 08:35 AM
Goedemorgen @eef05,
Begrijp ik goed dat de melding nu weg is maar dat deze regelmatig terugkeert en dat je ondanks de melding ook bereikbaar bent? Het scheelt dan in ieder geval dat het wel werkt, maar ik stel wel voor om het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Bekijk de volgende links voor uitleg over het maken van een back-up vooraf en de reset terug naar de fabrieksinstellingen; https://bit.ly/2JJ5MB2
Houd het even goed in de gaten en houd ons op de hoogte, als het blijft terugkeren zal het onderzocht moeten worden door een monteur. Je vindt onze reparatieopties op onze website: https://bit.ly/3eckAdW