Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding 'telefoon wordt opgestart' blijft draaien

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2024 02:01 PM)
713 Weergaven
Geri79
First Poster
Opties
De Samsung A41 van m'n dochter viel gister ineens uit (5% batterij, dus dagen dat dat het was), maar na opladen en opstarten, blijft hij hangen op de melding 'telefoon wordt opgestart'. Aan-uit, zachte reset, sim eruit en recente apps verwijderd helpt niet. Wat kunnen we nog proberen? Terug naar de fabrieksinstellingen proberen we te vermijden... 
0 Likes
9 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
In veilige modus start die dan wel door? Uitknop vasthouden en dan uitschakelen vasthouden, veilige modus opstarten.
0 Likes
Geri79
First Poster
Opties
Nee, helaas... er komt geen optie veilig modus tevoorschijn
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Zie je dan wel de optie veilige stand?
Kan je die indrukken
0 Likes
Geri79
First Poster
Opties
Nee, krijg alleen opties uitschakelen, opnieuw opstarten en 'alarmstand uit'
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dan moet je de uitschakelen vasthouden, dus opdrukken en vasthouden
0 Likes
Geri79
First Poster
Opties
Hebben we gedaan... zelfs hardop tot 15 geteld 😉 maar er verschijnt niets anders
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Geri79,

Bedankt voor jouw bericht. Zie onderstaande link voor instructies voor het opstarten in Veilige modus. Laat weten of ht is gelukt. 

https://bit.ly/47WtbKc.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Lambraf74
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn A41. Ook wanneer ik in veilige modus start blijft de telefoon blokkeren op "Telefoon wordt gestart"

Ik kan wel het dropdown menu openen en ik heb de meest recent geïnstalleerde apps kunnen verwijderen. Ik heb ook de schermvergrendeling verwijderd maar dat blijkt geen oplossing.

Groeten,
Raf

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Lambraf74, welkom op de Community en bedankt voor jouw bericht.

Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Is dit na een update ontstaant? Dien dan een foutrapport in. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes