Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A54 eSIM toevoegen naast gewone SIM kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2024 09:07 AM)
7256 Weergaven
RimRam
Journeyman
Opties
Kan ik naast de gewone sim, ook nog een esim gebruiken van een andere provider. Dit ivm reis/buitenland

0 Likes
12 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Je kunt in A54 naast een fysieke simkaart ook een esim gebruiken.

https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-a/galaxy-a54-5g-awesome-violet-256gb-sm-a546blvdeub/

Screenshot_20240129_092129_Chrome.jpg

0 Likes
RimRam
Journeyman
Opties
Vraag me af hoe ik deze esim dan moet gaan installeren?
Bij mijn s23 staat esim toevoegen....die tekst kom ik bij A54 niet tegen in sim-beheer
mollie319
Big Cheese
Opties

Heb  je van je provider geen app toevallig?

Ik gebruik Simyo (eSim) als tweede nummer, en die kan ik via de SimYo app installeren op mijn toestel.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
RimRam
Journeyman
Opties
Misschien was ik niet duidelijk genoeg..
Ik ga op reis ...ri Bali... ik wil daar... mijn huidige sim1 uitschakelen...en via een esim ( activeren via qr code)..gebruik maken van data via die esim....
A54 zegt dat dit moet kunnen, i zie echter in som beheer niet de kreet " esim toevoegen ". De e kreet zie ik wel bij de S23
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RimRam,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je de modelcode met mij delen? Dan kan ik controleren of jouw modelversie eSIM ondersteunt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Tommy124
Pioneer
Opties
Hallo, ga naar instellingen>verbindingen>simbeheer en dan optie e-sim toevoegen aanklikken
0 Likes
Members_AoudBCi
First Poster
Opties

Ik zit met dezelfde vraag. Ik ga naar sim-beheer en wil optie e-sim toevoegen maar dat vind ik niet terug op mijn toestel A54S op die plaats. Wel wat balen want ik kocht al een esim en dacht gelezen te hebben dat mijn telefoon wel compatibel was.  Weet u toch een oplossing?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_AoudBCi,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw modelcode delen met mij? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_eHvJaPQ
Student
Opties

Screenshot_20240527_115452_Call settings.jpgHallo, ik heb hetzelfde probleem en kan dus de optie eSim toevoegen niet vinden in mijn A54 5G Modelnaam SM-A546EDS