Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Schade en terugkerend probleem Galaxy Book 2 Pro 360

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2023 11:22 PM)
1447 Weergaven
IanBuren
Journeyman
Opties

In juni van dit jaar heb ik mijn Galaxy Book 2 Pro 360 helaas moeten laten repareren vanwege een barst in het scherm. Ondanks dat ik de laptop altijd zorgvuldig in de neopreen hoes bewaar en er voorzichtig mee omga, is er bij het openklappen een barst ontstaan zonder zichtbare externe schade. Voor inspectie moest ik de laptop laten ophalen door een externe partij. Verrassend genoeg werd later op basis van foto's geconcludeerd dat er een impact met een voorwerp zou zijn geweest. Omdat het niet laten repareren mij transport- en onderzoekskosten zou opleveren, heb ik besloten de laptop toch te laten repareren voor een totaalbedrag van €569,35.

Vóór het ontstaan van de barst zat er al een lijn op het frame, onder het scherm. Deze lijn leek veroorzaakt te worden door wrijving met het frame van het toetsenbord tijdens het open- en dichtklappen, een plek waar de lijn overigens niet zichtbaar is. Tijdens de reparatie werd ook dit deel vervangen, omdat dit aan het scherm vast zit, werd mij verteld. Echter, enkele maanden later is deze lijn opnieuw zichtbaar. Er is mij geadviseerd om de laptop opnieuw op te sturen voor inspectie, maar ik hoop dat Samsung begrijpt dat dit niet mijn voorkeur heeft....

Ik wil benadrukken dat ik altijd zeer tevreden ben over de producten van Samsung en dit ook deel met anderen. Echter, na de recente problemen met de bouwkwaliteit van de Galaxy Book en de daaropvolgende ervaringen met het reparatieproces en de service, ben ik behoorlijk teleurgesteld.

Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie IanBuren,

En na de repatie was de lijn opnieuw zichtbaar?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
IanBuren
Journeyman
Opties
Goedemiddag,

Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @IanBuren,

Ik had op 12 aug, gereageerd.  Mijn collega geeft aan dat het toch ter reparatie moet worden aangeboden met de vermelding van jouw vorige reparatie. Onze monteur kan e.v. het nog met Samsung overleggen indien nodig.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
IanBuren
Journeyman
Opties
Hi,

Ik heb de reparatie al laten uitvoeren in het verleden. Dit is dus niet ter spraken.

Met vriendelijke groet,

Ian
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo IanBuren,

Bij de eerdere reparatie was impact schade te zien. Voor de huidige kan het misschien anders zijn, daarom wordt er aangeraden om het weer ter reparatie aan te bieden.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes