Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Camera werkt niet op Galaxy Book 4 laptop

(Thema erstellt am: 19-02-2025 05:08 PM)
496 Anzeigen
Wim007
Apprentice
Optionen
0 Likes

2 Lösungen

Akzeptierte Lösungen
Lösung
Ajay-A
Community Manager
Optionen

Hallo @Wim007,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is inderdaad zuur om te lezen dat jouw camera niet werkt. Had je ook de stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd? Zie voor de zekerheid de onderstaande link.

https://bit.ly/4cGuyiO

Met groet,

Ajay   

Community Manager

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

0 Likes
Lösung
Wim007
Apprentice
Optionen

Had ik inmiddels opgelost door nieuwe driver voor camera te installeren, dank je. Ik vind het echter zeer slecht van Samsung dat ze een niet werkend product leveren en het klant zelf maar laten uitzoeken om het werkend te krijgen. 

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

5 Antworten
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Goedemiddag,

Vervelend dat het niet werkt! Heeft het wel gewerkt? Gaat dit om een nieuwe laptop of een oudere? Hoelang heb je deze al?
Laptop al herstart?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Wim007
Apprentice
Optionen

Laptop is 3 weken oud en camera heeft nog niet gewerkt

0 Likes
Lösung
Ajay-A
Community Manager
Optionen

Hallo @Wim007,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is inderdaad zuur om te lezen dat jouw camera niet werkt. Had je ook de stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd? Zie voor de zekerheid de onderstaande link.

https://bit.ly/4cGuyiO

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes
Lösung
Wim007
Apprentice
Optionen

Had ik inmiddels opgelost door nieuwe driver voor camera te installeren, dank je. Ik vind het echter zeer slecht van Samsung dat ze een niet werkend product leveren en het klant zelf maar laten uitzoeken om het werkend te krijgen. 

Ajay-A
Community Manager
Optionen

Het is mooi om te lezen dat het nu wel werkt Wim007,

Het zou met de driver moeten werken, vooral als jouw Book4 helemaal up-to-date is. Voor de zekerheid heb ik jouw melding intern doorgegeven aan de betreffende afdeling. Nogmaals bedankt voor jouw melding hierover en ik wens je nog veel plezier met jouw Book4! Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes