Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Drive Manager ext. harde schijf werkt niet in windows 10

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2017 04:41 PM)
1436 Weergaven
Miek
Journeyman
Opties

Mijn externe harde schijf (v1.0.145) werkte met Windows 7. In Windows 10 kan ik geen backup meer starten en moet dit via Instellingen / backup van Windows 10 doen via een ingeschakelde Bestandsgeschiedenis. Hoe is dit op te lossen?

Groet, Miek

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Miek, heb je het programma geprobeerd opnieuw te installeren?

https://www.seagate.com/nl/nl/support/downloads/item/samsung-drive-manager-master-dl/

Hij word momenteel nog niet ondersteund voor windows 10 maar je kunt het proberen.

Heb je een update gedaan naar Windows 10?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties
Beste Rohit, ik ga het proberen; werk al enige tijd met Windows 10

groet, Miek
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Dag Rohit,

Ik heb nieuwe software geïnstalleerd. Programma lijkt te werken maar met maken van een back-up krijg ik steeds de foutmelding: 'Fout -19 - Pad van backup apparaat te lang'.

met vriendelijke groet,

Miek

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oke raar.. Kan je het pad ergens instellen misschien?

Andere vraag, wat wil je eigenlijk doen? Een backup maken van je laptop/pc op je hdd?
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Beste Rohit,

Ik kan niet ontdekken hoe het pad te wijzigen. Het programma wordt opgeslagen in Program Files (86x) / Clarus.

Ik wil een backup maken van mijn bestanden op de externe harde schijf. Dat lukt wel steeds via Windos 10 (met bestandshistorie), maar niet meer met de Samsung Drive manager. Met jouw nieuwe programma is de drive manager wel te lezen en te manipuleren maar krijg ik na verloop van tijd de genoemde foumelding. Raar is dat er wel 27 GB aan bestanden te vinden is onder Autobackup. Kennelijk gebeurt er wel iets. Of dit een complete backup is weet ik niet, mijn afbeeldingen, documenten en muziek zijn volgend de Verkenner al 42 GB.

Groet, Miek

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Miek,

ik raad je aan om het programma niet meer te gebruiken. Verwijder de mappen op je externe hardeschijf en maak een schone backup met Windows.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17143/windows-10-back-up-your-files

Hij maakt elk uur een backup op deze manier :winking-face:
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

OK, zal ik doen; dank je wel.

Groet, Miek