Hallo,
Ik heb uiteindelijk lokaal een mannetje de regio beveiliging eraf laten slopen. Maar ik ben nog altijd erg boos dat ik mijn best doe om eerlijk nieuwe cartridges to kopen. En Samsung de supplies naar Marokko zo slecht heeft geregeld dat ik wel de printer maar geen cartridges kan krijgen, zodat ik die voor HEEL VEEL geld uit NL laat komen, om dan met regio nonsense te worden geconfronteerd. Samsung is mij in elk geval kwijt als klant.
De cartridges zijn al schandalig duur. De service als er een probleem is volkomen waardeloos. Ik kan niet via een email sessie of chat of wat dan ook mijn printer zo instellen dat de cartridge alsnog wordt geaccepteerd, nadat ik heb aangetoond dat ik wel braaf ben, en moet dus mijn 70 euro cartridge laten bewerken door een mannetje met een schroevendraaier.
Hele slechte en asociale service van Samsung. Zo druk met het 'beschermen' van hun centjes, dat de klantvriendelijkheid en service verstrekking aan welwillende klanten daaraan ondergeschikt is gemaakt.
Ik dank je wel voor het opvolgen en het aanbieden van hulp, maar voor deze Samsung gebruiker is het te laat.
Met vriendelijke groet,
Jeanette