Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

printer cartridge is echt maar wordt niet herkend?

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2017 06:56 PM)
596 Weergaven
jeanetted
Apprentice
Opties
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jeanetted
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb uiteindelijk lokaal een mannetje de regio beveiliging eraf laten slopen. Maar ik ben nog altijd erg boos dat ik mijn best doe om eerlijk nieuwe cartridges to kopen. En Samsung de supplies naar Marokko zo slecht heeft geregeld dat ik wel de printer maar geen cartridges kan krijgen, zodat ik die voor HEEL VEEL geld uit NL laat komen, om dan met regio nonsense te worden geconfronteerd. Samsung is mij in elk geval kwijt als klant. 
De cartridges zijn al schandalig duur. De service als er een probleem is volkomen waardeloos. Ik kan niet via een email sessie of chat of wat dan ook mijn printer zo instellen dat de cartridge alsnog wordt geaccepteerd, nadat ik heb aangetoond dat ik wel braaf ben, en moet dus mijn 70 euro cartridge laten bewerken door een mannetje met een schroevendraaier. 

Hele slechte en asociale service van Samsung. Zo druk met het 'beschermen' van hun centjes, dat de klantvriendelijkheid en service verstrekking aan welwillende klanten daaraan ondergeschikt is gemaakt.

Ik dank je wel voor het opvolgen en het aanbieden van hulp, maar voor deze Samsung gebruiker is het te laat.

Met vriendelijke groet,
Jeanette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Jeanetted,

weer een nieuw lid op de Community, welkom!

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn heb ik wel wat meer info van je nodig. Om welke printer gaat het precies, en heb je al de Easy Printer Manager geinstalleerd? 

rsz-846676
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Jeanetted, heb je onze hulp nog nodig of is het gelukt met je printer? 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Oplossing
jeanetted
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb uiteindelijk lokaal een mannetje de regio beveiliging eraf laten slopen. Maar ik ben nog altijd erg boos dat ik mijn best doe om eerlijk nieuwe cartridges to kopen. En Samsung de supplies naar Marokko zo slecht heeft geregeld dat ik wel de printer maar geen cartridges kan krijgen, zodat ik die voor HEEL VEEL geld uit NL laat komen, om dan met regio nonsense te worden geconfronteerd. Samsung is mij in elk geval kwijt als klant. 
De cartridges zijn al schandalig duur. De service als er een probleem is volkomen waardeloos. Ik kan niet via een email sessie of chat of wat dan ook mijn printer zo instellen dat de cartridge alsnog wordt geaccepteerd, nadat ik heb aangetoond dat ik wel braaf ben, en moet dus mijn 70 euro cartridge laten bewerken door een mannetje met een schroevendraaier. 

Hele slechte en asociale service van Samsung. Zo druk met het 'beschermen' van hun centjes, dat de klantvriendelijkheid en service verstrekking aan welwillende klanten daaraan ondergeschikt is gemaakt.

Ik dank je wel voor het opvolgen en het aanbieden van hulp, maar voor deze Samsung gebruiker is het te laat.

Met vriendelijke groet,
Jeanette
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Ai, wat jammer om te lezen :smileyfrustrated:

Ik had graag gezien dat het anders was gelopen en dat ik je had kunnen helpen. Ik wist niet dat er nog zo'n verhaal achterzat! 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
jeanetted
Apprentice
Opties
Ik hoop dat Samsung er van leert. Het schijnt een nieuwe frats te zijn, die met een 'automatische update' je printer ingeglipt is. Maar die heeft dus duidelijk op mij het verkeerde effect. Het is kennelijk zelfs zo achtelijk dat als je in ZWITSERLAND een Franse cartridge probeert te gebruiken, je al tegen deze flauwekul aanloopt. Geneve ligt nog geen 10 minuten van de eerste grote Franse shopping mall. Het is maar een voorbeeld. Samsung, don't be *****.
0 Likes