Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Papier loopt vast van SL-C480W printer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2017 10:41 AM)
2566 Weergaven
Joop1
First Poster
Opties

Mijn laserprinter C-480W loopt met alle soorten papier dikker dan 90 gr. negen van de tien keer vast.

Toch is dit papier wat volgens de specificaties zou moeten werken.

Het valt mij ook op, dat onder Windows meer papierinstellingen beschikbaar zijn, dan op mijn Mac.

Hebben deze instellingen invloed op de papierdikte doorvoer of alleen op het tonergebruik en temperatuur?

0 Likes
29 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Joop1,

Wat irritant dat het papier telkens vastloopt in je printer! De instellingen van de Mac hebben hierbij inderdaad invloed op de papierdikte. 

Ik raad je aan om hier de Print Driver voor de Mac te downloaden en vervolgens te installeren. Let daarna tijdens het printen ook op het aantal vellen dat je gebruikt bij een bepaalde dikte. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Joop1
First Poster
Opties
Via deze link kom ik niet bij een Mac driver.
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Onder Downloads staat ‘Meer’. Het is een stukje scrollen en dan zie je allemaal Print Drivers. Eén daarvan is voor de Mac, die kan je downloaden. Gaat dat lukken? 😁

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes
Joop1
First Poster
Opties
Heb ik gevonden, maar is dezelfde driver als op de meegeleverde installatie cd die ik gebruikt heb, dus is al geïnstalleerd. Klopt het dat deze driver minder papierinstellingen heeft vergeleken met de windows driver? Ook dubbelzijdig werkt niet met deze driver.
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Wil je op de Mac in de instellingen de printer verwijderen en vervolgens op deze link klikken en de installatie uitvoeren?

https://www.samsungsetup.com/TS/Client/en/Install.html

Let me know of dat lukt :winking-face:

---------
Signature-S10
0 Likes
Joop1
First Poster
Opties

Is uiteindelijk gelukt, maar maakt geen verschil.

Het is nog steeds zo, dat onder Windows 18 instellingen papiersoort beschikbaar zijn en onder Mac os 6.

ook op mac geen dubbelzijdig.

0 Likes
Joop1
First Poster
Opties
Ben er nu ook achter, dat vanuit Windows ook geen dikker papier, ondanks de juiste instellingen te gebruiken is. Loopt meteen vast.
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Dan ben ik bang dat de printer die dikte niet aan kan. Als zowel bij de mac als bij windows dat papier vast loop tijdens het printen. Ik kan wel navragen voor je welke printer dat wel aan kan? Let me know!

---------
Signature-S10
0 Likes
Joop1
First Poster
Opties

Het papier wat ik probeer te gebruiken zou volgens de specificaties gewoon moeten werken, n.l. 200 gr.

Fotopapier zou to 220 gr. moeten kunnen. Als ik het van tevoren geweten had, had ik nooit deze printer gekocht.

0 Likes