Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vraag over monitor, deze stopt er af en toe mee

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2020 03:23 PM)
717 Weergaven
maurits1
First Poster
Opties

Goede dag alle

Ik heb de eerste curved model 34 inch monitor

Nu na 5.5 jaar lijkt hij zijn beste tijd te hebben gehad, maar hoop dat ik er nog wat mee kan want hij was zeker niet goedkoopd.

Probleem is dat hij er spontaan zonder indicatie mee stop, beeld gaat van goed naar zwart.

Ik krijg hem ook niet meer aan totdat ik de stekker uit het stopcontact trek.

Bovenkant monitor is wel wat warm maar bij mij weten niet echt bijzonder in vergelijking met het verleden.

Wel merk ik als ik de kabel aan de achterkant van de monitor eruit trek hij het nog steeds niet start, pas als ik de stekker uit de stekkerblok haal doet hij het weer voor een tijdje.

Dus het lijkt op een blokkade in de omvormer, maar aangezien ik maar half verstand van dit  soort dingen heb, lijkt het me handig om even rond te vragen voor ik zelf conclusies trek omdat ik van de andere helf geen verstand heb.

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Maurits, zoals ik het zo lees lijkt het erop dat hij langzamerhand aan het overlijden is. Vooral omdat je zegt dat als je de stroom eraf haalt en erop hij weer even werkt.. Ik zou hem voor nu even zo gebruiken en sparen voor een nieuwe! Ik weet niet hoelang het scherm bij jou elke dag aanstaat maar 5.5 jaar is ook al weer een lange tijd. Misschien kan je opzoek naar een 2e handse waar bijvoorbeeld het scherm het niet meer van doet dan zou je eventueel de chips etc omkunnen zetten, weet zelf niet of dat makkelijk is hoor maar daar kan je op internet misschien wel wat over vinden. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt hem eventueel ter reparatie aanbieden, maar daar komen wel kosten bij kijken. Mocht je liever kijken naar een nieuwe monitor tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privébericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes
maurits1
First Poster
Opties

Bedankt voor de reacties, nog even een vraag voor ik verdere stappen onderneem, het visuele probleem wat ik nu heb ligt in het voeding blokje, maar is dit de oorzaak of een gevolg.

Ik zou kunnen kijken voor een vervanger van dit blok, maar het zou fijn zijn als iemand die hier ervaring mee heeft mij kunnen vertellen of dit wel zin heb voor ik geld uit geef? ik weet niet hoe die van binnen in elkaar zit, maar ik kan me zo voorstellen dat er hier mogelijk een beveiliging in werking treed omdat er iets anders verderop overbelast raakt?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @maurits1, goedemiddag.

Speciaal voor onderdelen hebben we een aparte website: https://bit.ly/2caoTI8

Na het ingeven van het typenummer of onderdeelnummer krijg je en overzicht met de beschikbare onderdelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes