Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

PC monitor Scherm F24T350FHR

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2021 01:05 PM)
1343 Weergaven
vela
Explorer
Opties

Hallo, ik vraag me af waarom mijn monitor TF24T350FHR niet oplicht (geen startscherm tootn)  wanneer ik het onder spanning zet. Ik zet dus het scherm niet uit met de knop op achterzijde. Maar zet de monitor en pc aan met een schakelaar op een stopcontact. Soms gaat het scherm aan, soms niet. Dan moet ik op de rode knop klikken op achterzijde. Is dat normaal ?

Dank voor hulp

Luc

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
vela
Explorer
Opties

Het zou kunnen dat het euvel nu hersteld is de stekker 230 Volt van de voeding van de monitor zat misschien te dicht bij een voeding van een ander toestel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @vela, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, ervaar je dit ook als je de monitor direct aansluit op een ander stopcontact? Test dit ook even uit zonder dat de monitor is verbonden met een PC

Houd je on op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
vela
Explorer
Opties

I Martijn, als ik de hdmi loskoppel en de monitor via een ander stopcontact voed krijg ik No signal HDMI te zien en na een tijd gaat de monitor in stand by

0 Likes
vela
Explorer
Opties

Als de monitor onder spanning blijft komt het scherm wel op. Wil dat zeggen dat de monitor steeds onder stroom moet blijven ?

0 Likes
Oplossing
vela
Explorer
Opties

Het zou kunnen dat het euvel nu hersteld is de stekker 230 Volt van de voeding van de monitor zat misschien te dicht bij een voeding van een ander toestel.

MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @vela.

Hoe gaat het nu met de monitor? Ik vermoed dat de stekkerdoos hiervan de oorzaak is geweest.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dagen alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
vela
Explorer
Opties

Hallo Marijn, het is nog niet opgelost soms start de monitor niet op en dan brandt het blauwe lichtje aan rechter benedenhoek. Alsof de monitor in sleepmode is, dan moet ik op de achterste rode knop duwen (ik weet ook niet hoevell keer en hoe lang ik op die knop moet drukken) en eventueel op de spatiebalk om de monitor aan te krijgen ik bedoel om het WIN startscherm te zien.

mvg

Luc

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je dit niet hebt ervaren via de stekkerdoos kan je de monitor het beste direct aansluiten op het stopcontact. 

Heb je overigens ook al eens gekeken naar de instellingen van je computer? 

Groeten,

Martijn

0 Likes