Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gebruik USB hub monitor S27R650FDU

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2021 10:34 AM)
1648 Weergaven
Fonssanders
First Poster
Opties

Volgens de gebruikers manual zou de monitor S27R650FDU de functie USB hub hebben. ik krijg dit niet voor elkaar.

Ik wil aan de monitor de muis en toetsenbord aansluiten met USB-C kabel en de laptop aansluiten met de USB-C kabel aan de monitor. Dit werkt niet en ik weet niet waarom?

0 Likes
7 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Fonssanders, welkom op de Community! 

Dat zal niet werken op enkel de monitor. Is het geen optie om de muis en het toetsenbord op jouw laptop aan te sluiten? 

Groet,

Joey

0 Likes
jelle17
First Poster
Opties

Hoi Samsung,

Dit is incorrect, want er wordt zelfs reclame mee gemaakt dat Samsung Smart Monitoren met USB-C aansluiting een ingebouwde USB-HUB hebben. Dit is half waar...

- Als video via USB-C aangesloten wordt dan werkt de USB-HUB zoals beloofd.

- Als video via HDMI moet (video kan niet altijd via USB), dan schakelt de USB-HUB uit.

Dit moet aangepast worden naar mijn mening, omdat ik de M7 heb gekocht met het idee om makkelijk andere laptops aan te sluiten op dezelfde monitor.

Graag uw antwoord corrigeren.

Met vriendelijke groeten,

Jelle

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @jelle17, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! En bedankt voor je bericht.

Welk antwoord zou er naar jouw mening gecorrigeerd moeten worden? Als ik de informatie op onze website doorlees is deze erg duidelijk hierover:

Op welke manier u ook wilt verbinden, de reeks van poorten creëert de ultieme connectiviteit die nodig is voor de moderne werkplek. Verbind al uw apparaten, zoals laptops, desktops en tablets, en verbind uw USB-hub met de USB 3.0-poort voor eenvoudige toegang tot kleine of persoonlijke electronica

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jelle17
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben hier terecht gekomen via de support website van de Smartmonitor M7. Ik weet niet hoe het komt, maar mijn vraag heb ik nog steeds:

Waarom werkt de USB-C hub functie als ik alleen USB-C aan sluit, maar niet wanneer ik de video via HDMI aansluit? (Hoe) kan ik dit instellen?

Jelle

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Met de USB-C hub functie heb je ook de mogelijkheid om een ander apparaat van stroom te voorzien. Via HDMI heb je deze mogelijkheid niet, vandaar dat je deze optie niet hebt als je monitor met een HDMI aansluit.

Groeten,

Martijn

0 Likes
jelle17
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Kun je aan de programmeurs vragen of deze functie misschien een optie kan worden? Op dit moment hebben mensen waarbij video over USB-C niet werkt dubbel pech.

Groeten,

Jelle

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @jelle17, goedemorgen.

Uiteraard nemen we dit wel mee voor de toekomst, echter is het niet mogelijk om dit via een update toe te voegen. 

Groeten,

Martijn

0 Likes