Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor LC27HG70QQUXEN werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2021 04:45 PM)
852 Weergaven
RobbeV95
Apprentice
Opties

Ik heb in april van 2018 een scherm van Samsung (SAMSUNG LC27HG70QQUXEN) aangekocht. Recent heb ik problemen met het opstarten van het scherm, het scherm toont rare strepen en blijft een lange tijd onbruikbaar. Na een paar minuten wachten is het scherm dan opgewarmd en werkt het als het moet. Na wat onderzoek te doen hierover blijkt dit een veel voorkomende fabricantsfout te zijn met de Samsung schermen. (Samsung qled warmup problems). Het scherm was gelukkig nog bruikbaar, maar recent begint het scherm sporadisch uit te vallen, waardoor het echt niet meer bruikbaar is. Is er een manier om dit op te lossen? Er is niets met het scherm gebeurt waardoor deze schade hoort te voorkomen.

Ik heb al geprobeerd via Whatsapp of Messenger hulp te krijgen, maar bij Messenger krijg ik geen antwoord en bij Whatsapp stopte ze plots met te antwoorden.

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Lijkt mij dan toch om hardware te gaan als ik het zo lees.. zonde van zo een jong beeldscherm. Ik denk dat je er goed aan zou doen om het scherm via Samsung te laten repareren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RobbeV95
Apprentice
Opties

Dat probeer ik, maar er staat geen optie hun website voor het repareren van monitoren en ik krijg geen contact met de klantenservice..

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RobbeV95,

Waar heb je hem precies gekocht? Je kunt hem sowieso via de verkoper ter reparatie aanmelden.

Anders kun je mij een privebericht sturen, dan kun je een formulier invullen, die ik vervolgens voor je doorzet, zodat mijn collega's een reparatieverzoek kunnen indienen 👍

rsz-846676
RobbeV95
Apprentice
Opties

Dat zou super zijn, ik heb je een berichtje gestuurd

0 Likes