Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met code verzilveren

(Onderwerp aangemaakt op: donderdag)
94 Weergaven
gabrielkunne
Explorer
Opties

image
Ik kreeg net een melding van samsung members dat ik deze game gratis kan claimen maar als ik de code invoer op de site dan werkt de code niet. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Ik gebruik playstation 

7 Antwoorden
Foxthefox
Voyager
Opties
Waarschijnlijk heeft iemand anders die code al ingevoerd, vandaar ongeldige code.
0 Likes
gabrielkunne
Explorer
Opties
Zou wel raar zijn want ik ben zeker niet de enige die dat bericht heeft gekregen
0 Likes
Foxthefox
Voyager
Opties
Waarom kreeg je dan dit bericht van Samsung Members? En weet je zeker dat het voor Playstation is, en niet voor Play Store?
0 Likes
gabrielkunne
Explorer
Opties
Dit bericht kreeg ik1756384799306.jpg
0 Likes
gabrielkunne
Explorer
Opties
Het staat hier1756384897538.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Vreemd dat het niet werkt! Welke Samsung monitor heb je als ik vragen mag? 👀

Sowieso even wachten tot morgen, de Community Manager kan dit vast wel voor je oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens gabrielkunne,

Ik help je graag ook. Had je de monitor gekocht via onze E-shop? Zo ja, kan je ons voorzien van jouw ordernummer. Ik maak dan een ticket voor je aan. Wanneer je geen ordernummer hebt, kan je mij dan via een privébericht voorzien van jouw persoonsgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, modelcode, serienummer en aankoopdatum? Na het ontvangen van de gegevens maak ik een ticket aan voor onze interne afdeling. Ze kunnen het dan voor jou verder onderzoeken.

Met groet,

Ajay

Community Manager