Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst in scherm Galaxy Book3 Pro

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2023 05:35 PM)
830 Weergaven
EuS-2
Apprentice
Opties

Op 13 september 2023 bleek er plotseling een barst in het beeldscherm van mijn Galaxy Book3 Pro te zitten. De laptop is sinds de aanschaf op 23 februari 2023, amper vervoerd en altijd goed beschermd geweest. Zijn er meer ervaringen met het spontaan barsten van het beeldscherm?

Tijdens de aanschaf heb ik gebruik gemaakt van de gratis #Care+ verzekering, die nog geldig is tot 2 maart 2024.
Na aanmelding voor pick-up (ik woon niet in de buurt van een Samsung Service center), onderzoek en reparatie, moet ik tot mijn grote schrik, ook nog eens € 209,- eigen risico betalen (!!).
Waar is dit bedrag van eigen risico op gebaseerd? En wat voor kosten komen er nog meer bij?

Buiten mijn schuld om is er plotseling een haarscheur verschenen in mijn GB3 Pro van 7 maanden oud. De haarscheur zit niet aan de oppervlakte maar in een diepere laag. Ik wijt dit aan een constructiefout en vind dat Samsung mijn beeldscherm kosteloos moet vervangen.

21 Antwoorden
EuS-2
Apprentice
Opties

Na 7 maanden normaal en zorgvuldig gebruik van een nieuwe Galaxy Book 3 Pro, blijkt er ook een haarscheur in het beeldscherm te zitten. Na aanmelding bij Care+ moet ik eerst € 209,- betalen voordat de laptop ter reparatie opgehaald wordt. Buiten mijn schuld om is er plotseling een haarscheur verschenen. De haarscheur zit niet aan de oppervlakte maar in een diepere laag. Ik wijt dit aan een constructiefout en vind dat Samsung mijn beeldscherm kosteloos moet vervangen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EuS-2, goedemiddag.

 

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van je Galaxy Book beschadig is. Wel goed om te lezen dat je hier een Care+ verzekering op hebt afgesloten en hiermee het grootste gedeelte van de kosten kan dekken. Je kan de vraag over het eigen risico het beste stellen aan de verzekeringsmaatschappij 😇 Wil je meer weten over Care+, kijk dan hier: https://bit.ly/2LVLCHx

 

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ad64
First Poster
Opties

De Galaxy Book 3 net een paar weken in huis en zag plots vanaf de zijkant ook een scheur lopen, ragfijn maar hij is er. Heb deze nog nauwelijk gebruikt en zojuist voor garantie/reparatie aangemeld. Was de beste keus volgens comsumentbond maar volgens mij hebben ze niet getest op het scherm. Nu al spijt van de aanschaf, ach was tenslotte ook maar iets van 1600 euro.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

 

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Galaxy Book een defect in het scherm heeft. Via onze website kan je jouw Galaxy Book ook aanmelden voor een reparatie. In het servicecentrum wordt jouw Galaxy Book verder onderzocht om na te gaan of dit ook onder garantie hersteld kan worden.

 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
appiecm
Journeyman
Opties
Heb ook excact dezelfde probleem amper paar maanden oud zie ik scheuren in de scherm niet gevallen of whatsoever.
Alles werkt gewoon en barst zie je enkel als scherm uistaat.
Denk inderdaad te veel spanning op de scherm waardoor die spontaan bars.
0 Likes
appiecm
Journeyman
Opties
Valt me erg tegen van samsung
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @appiecm,

 

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer zag je de barst voor het eerst?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
appiecm
Journeyman
Opties
Vorige week, je ziet het enkel als de laptop uit staat
0 Likes
appiecm
Journeyman
Opties
Ik ga hem nog binnen sturen maar heb er nu geen tijdvoor daar ik hem als desktop gebruik.
Dat samsung nog zo star kan zijn in zijn houding te zien uit de gesprekken zegt veel.
Het scherm deugt gewoon niet en is een fabrieksfout.
Getuige de vele klachten.
0 Likes