Hierbij mijn chat geschiedenis met klanten service. JULLIE MAKEN FOUTEN EN ERNA VAN JULLIE PROBLEEM MIJN PROBLEEM!!
[28-6 17:40] D. Willemsen: Goedeavond, ik heb mijn galaxy buds Ter reparatie aangeboden deze is van de week opgehaald. Nu zie ik dat de reparatie status geannuleerd is wat betekend dit? En hoe krijg ik mijn toestel nu retour? [28-6 17:40] Samsung Nederland: Een medewerker zal het gesprek zo snel mogelijk overnemen. ^Sam
🤖 [28-6 17:41] Samsung Nederland: Heb je al een Samsung account? Check de website voor alle voordelen en maak een Samsung account aan:
https://bit.ly/3cbATa0. Francais: Pas encore de compte Samsung ? Consultes le site Web pour tous les avantages et crées un compte Samsung.
https://bit.ly/2UGLi6p [28-6 17:56] D. Willemsen: Ja [28-6 17:56] D. Willemsen: ?? [28-6 18:32] D. Willemsen: Hallo?? [29-6 10:56] D. Willemsen: Goedemorgen zou ik nog iets van een reaktie kunnen ontvangen op mijn vraag? [29-6 11:12] Samsung Nederland: Hi! Welkom op de chat. Ik help je graag verder. Wat is je e-mail? Dan zoek ik je even op in onze systeem. ^Merve [29-6 11:44] D. Willemsen: Ik heb inmiddels telefonisch kontakt met een van uw collega's gehad. Dank voor de reaktie. [29-6 12:04] Samsung Nederland: Ah oke, dat is fijn. Graag gedaan! ^Merve [29-6 12:04] Samsung Nederland: Ik wens je nog een hele fijne dag verder!
🌸 ^Merve [30-6 17:32] D. Willemsen: Goedemiddaggisteren kontakt gehad over mijn aangeboden reparatie. Ik zou teruggebeld worden tot op heden niets vernomen ik wil graag weten wat er aan de hand is!! Kan iemand mij helpen ik ben nu inmiddels 4 dagen bezig om te achterhalen waar mijn product is gebleven. Ik weet niets over de reparatie status. Heb ook geen melding hoe of wanneer ik mij Product gemaakt of niet retour krijg. Hoe zit het hiermee graag antwoord. Hier bij reparatie referentie nummer 4277371745 [30-6 17:32] Samsung Nederland: Ik begrijp dat je meer wilt weten over de status van jouw reparatie. Om wat voor product gaat het precies? Typ bijvoorbeeld ' *televisie* ', ' *smartphone* ' of ' *wasmachine* '. ^Sam
🤖 [30-6 17:33] D. Willemsen: Samsung buds 2 [30-6 17:33] Samsung Nederland: Een medewerker zal het gesprek zo snel mogelijk overnemen. ^Sam
🤖 [30-6 17:33] Samsung Nederland: Heb je al een Samsung account? Check de website voor alle voordelen en maak een Samsung account aan:
https://bit.ly/3cbATa0. Francais: Pas encore de compte Samsung ? Consultes le site Web pour tous les avantages et crées un compte Samsung.
https://bit.ly/2UGLi6p [30-6 17:34] D. Willemsen: Ja als het maar niet weer zo lang duurt begint enigzins vervelend te worden. [30-6 18:01] D. Willemsen: ???????? [30-6 18:01] D. Willemsen: Hallo ??? [30-6 18:01] D. Willemsen: Lijkt wederom geen reaktie te krijgen. [30-6 18:08] D. Willemsen: Ok fijn als ik bel wordt er meteen opgehangen gaat goed zo. [30-6 18:35] Samsung Nederland: Goedenavond Willemsen, welkom op WhatsApp. Goed dat je een bericht stuurt omtrent je reparatieverzoek, ik help je graag verder. Mijn excuses voor de late reactie, het is enorm druk op de chat. Ik heb je reparatieverzoek meteen erbij gehaald en volgens de status vermeld in het systeem, staat er dat het product aangekomen is bij het reparatie centrum en dit is verder nog in behandeling. Kun je voor ale zeker via deze link:
https://bit.ly/3TtPFPp de status bekijken en bij een foto sturen van wat je te zien krijgt. ^Char [30-6 18:42] D. Willemsen: Ik zie dat op deze site het serienummer van mijn toestel ook niet overeen komt. [30-6 18:43] D. Willemsen: Modelcode komt ook niet overeen [30-6 18:43] Samsung Nederland: *alle zekerheid. Dankjewel voor het sturen van de foto. Ik heb de verantwoordelijke afdeling meteen op de hoogte gesteld hiervan en gevraagd waarom je afspraak geannuleerd is en waar je product zich nu bevindt. Zodra er een terugkoppeling is gegeven, word je meteen op de hoogte gesteld. Dit kun je in de loop van de nieuwe week verwachten, aangezien de afdeling in het weekend niet beschikbaar is. ^Char [30-6 18:46] Samsung Nederland: Dankjewel voor het sturen van de foto. Je kwestie is reeds doorgestuurd en is het afwachten op de verdere terugkoppeling. ^Char [6-7 09:14] Samsung Nederland: Automatisch bericht: 24(+) uur zijn verstreken sinds we voor het laatst contact hebben gehad. Inmiddels hebben we meer informatie. Wil je dit gesprek voortzetten, reageer dan op dit bericht. [6-7 11:49] D. Willemsen: Ben benieuwd vertel. Ik zou binnen 3 dagen gebeld worden en nog niets gehoord dus vertel maaar. [6-7 11:51] Samsung Nederland: Goedemorgen Willemsen, welkom terug op WhatsApp. ik zie dat de verantwoordelijke afdeling je gecontacteerd heeft via de e-mail, omtrent je reparatie. Heb je de e-mail ontvangen? ^Char [6-7 11:54] D. Willemsen: Nee heb ook niets via de e-mail mogen ontvangen [6-7 11:56] D. Willemsen: Wat is er met mijn product aan de hand en wanneer kan ik hen retour krijgen? [6-7 11:58] D. Willemsen: Wanneer moet dit zijn gebeurt. Kun je de mail opnieuw versturen nog geen antwoord of oplossing!! [6-7 12:06] Samsung Nederland: Ah, excuus! Spijtig genoeg zijn je buds bij een andere klant ingeboekt, in behandeling genomen en retour gestuurd. We hebben die klant paar keer gebeld, maar geen gehoor. Afgelopen dinsdag is er ook een e-mail gestuurd naar die klant ( niet nar jouw in dit geval). We hopen deze snel op te mogen halen, zodat we ze naar jouw kunnen versturen. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak
🙏^Char [6-7 12:12] D. Willemsen: Vind het heel erg vervelend dat mijn product nu bij een ander ligt en God mag weten wat er nu mee gebeurt. Ik wil nu graag weten wanneer ik mij. Product terug kan krijgen of.een nieuw product dit kan niet wat er nu gebeurt. Ik ben geduldig geweest maar heb er nu echt genoeg van. Ik wil graag komende week mijn product ontvangen dan wel een vervangend product. Telefonisch kontakt is ook het minste wat ik verwacht in deze! [6-7 12:13] D. Willemsen: Wanneer heb ik mijn buds of een vervangende set nieuwe! Ik vind het een erg vies en vervelend idee dat mijn product nu bij een onbekende zit!!!! [6-7 12:15] Samsung Nederland: Ik kan me je reactie goed voorstellen. In dit geval kan er geen indicatie gegeven worden, aangezien er gewacht wordt op de reactie van het ander persoon. ^Char [6-7 12:18] D. Willemsen: Ja ik blijf hier de dupe van de onkunde van een ander! Dit is geen service wat gaan jullie nu doen zodat ik weer gebru8k kan maken avvan mijn product inmiddels gaan we de 3e week in!!!! [6-7 12:19] D. Willemsen: Jullie komen niet met een oplossing. Ben inmiddels al 2 weken aan hey wachten waar 3 dagen gezegd is !!!! [6-7 12:21] D. Willemsen: Een eind datum zou erg fijn zijn! Bv. Als we woensdag niets hebben gehoord doen we u een nieuw product toekomen. Waarom moet ik hier een oplossing aan rijken is de omgekeerde wereld! [6-7 12:26] Samsung Nederland: Op basis van de terugkoppeling van de verantwoordelijke afdeling zal het product naar je gestuurd worden, nadat het terug ontvangen is van de ander klant. Er kan geen indicatie geven worden, wanneer je het kunt verwachten, omdat wij niet rechtstreeks in contact kunne komen met die klant. Indien de mogelijkheid er bestond om een nieuwe set (kosteloos) naar je te sturen, was dit meteen erbij vermeld. Ik kan je anders wel toegang tot onze exclusieve webshop bieden, waarbij je zelf een ander kunt aanschaffen tegen een gereduceerd tarief. Dit is slechts een tegemoetkoming van mij kant uit en het enige wat geboden kan worden. ^Char [6-7 12:31] D. Willemsen: Ik snap wat je zegt maar vind dit zeer naar en vervelend ik wordt wederom met een ***** het riet in gestuurd! Ik wil helemaal geen nieuw product aanschaffen tegen welke prijs dan ook!!! Ik wil gewoon mijn product dan wel een nieuw product binnen een acceptabele termijn!!! Van 3 dagen naar nu bijna 3 weken en wie weet hoe lang ik nog moet wachten!!!!! [6-7 12:33] D. Willemsen: Wat is nu verder de gang van zaken? [6-7 12:37] D. Willemsen: Ben tot op heden altijd tevreden geweest met de producten en service maar hoe u nu met mij als klant en member omgaat is niet te bevatten!! [6-7 12:38] Samsung Nederland: De situatie is uiteraard niet prettig, echter is dit de uitkomst. Ik heb de verantwoordelijke afdeling wel op de hoogte gesteld dat je het liefst een nieuwe set wenst, alleen kan er niets belooft worden. Momenteel is het wachten op de buds van de ander klant, zodat deze naar je gestuurd kan worden. Er kan helaas geen indicatie gegeven worden, wanneer het zal gebeuren. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak
🙏 ^Char [6-7 12:40] D. Willemsen: Wanneer kan ik van u een. Update krijgen en is er daadwerkelijk een. Oplossing? [6-7 12:43] D. Willemsen: Bij u en uw reparatie service z Is er fout op fout gestapeld in mijn geval en uiteindelijk ondervind ik er alle hinder van dat is echt onacceptabel! [6-7 12:46] Samsung Nederland: Die informatie is niet exact doorgegeven en kan ik dit helaas niet aan je verschaffen. Hopelijk is er meer bekend in de loop van de nieuwe week. Zodra het zo ver is, word je tijdig op de hoogte gesteld via de chat, telefonisch of via de e-mail. ^Char [6-7 12:54] D. Willemsen: Waar kan ik mijn beklag doen van deze ongelooflijke gang van zaken? [6-7 13:05] Samsung Nederland: Je kunt je klacht via deze chat aankaarten en zal ik het verder doorsturen naar de klachten afdeling. ^Char [6-7 13:10] D. Willemsen: Is er een andere mogelijkheid? [6-7 13:48] Samsung Nederland: Ah, nee. Klachten worden via de klantenservice doorgestuurd naar de klachten afdeling. Die sis niet rechtstreeks aanspreekbaar voor de klanten. ^Char [10-7 08:37] D. Willemsen: Is er al meer nieuws ik wacht nog steeds op mijn produkt.
Graag verneem ik of mijn produkt gemaakt is wanneer ik dit retour heb dan wel een vervangend produkt!