op 17-02-2021 11:09 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb zojuist een nieuwe tv en soundbar gekocht.
QE65Q95T + HW-Q950T.
Ik krijg erg weinig bas uit de subwoofer. Het volume voor de subwoofer staat voluit op 6. De soundbar is aangesloten met meegeleverde HDMI kabel op eARC aansluiting. Misschien is er iemand die de oplossing weet voor mijn probleem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-03-2022 04:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Afhankelijk van de bron zal er ook een ander geluidsformaat worden doorgestuurd, daarnaast kan je ook via de afstandsbediening het één en ander aanpassen wat de geluidsweergave aangaat.
Naast dat je het volume van de Bass en de subwoofer kan aanpassen kan je ook het volume van de Treble aanpassen, waardoor de hoge tonen minder aanwezig zijn.
Groeten,
Martijn
op 22-11-2022 06:13 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik heb ook een HW-Q950T en Ik had ook wl het idee dat er weinig bas uit de woover kwam.
Ik heb de soundbar gereset. De automatisch EQ aan gezet en gewacht tot die klaar was. Daarna de bas en de treble op 5 gezet. En de mode op Surround. Dat was een hele verbetering maar was nog niet tevreden.
Daarna heb ik smartthings geïnstalleerd op mijn mobiel. De soundbar aan de app gekoppeld en bij geavanceerde geluidsinstelingen, Verbetering lage tonen aan gezet. Ok daardoor werd de bas beter.
Bij woover kan je de 0 instellen naar +6 en naar -12. Deze heb ik op +3 gezet en dat scheelde een stuk.
Bij mij werkt het fantastisch goed.
Gr Jan
op 22-11-2022 06:35 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Fijn om te horen dat het opgelost is. Ik kwam een stuk op internet tegen en heb de subwoofer verplaatst. Klinkt raar maar dat was voor mij de oplossing.
op 31-03-2023 04:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Net een hoop topics gelezen rond hetzelfde probleem.
Eindelijk die Smartthings app kunnen installeren en plots kon ik alles goed instellen en heb ik eindelijk goed geluid!
De app is dus dé oplossing