Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Subwoofer Samsung HW-Q950T verbindingsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2023 08:39 PM)
485 Weergaven
JdV1007
Explorer
Opties

Nu sinds een maand deze soundbar waarvan de installatie (verbindingsproblemen) niet vlekkeloos verliep. Nu doet zich het volgende voor dat de subwoofer geen connectie blijkt te hebben ik heb verschillende subwoofer test (YOUTUBE) doorlopen en lijkt het niet te doen als ik de stroom ervan af haal en daarna weer aansluit is de bas wel duidelijk hoorbaar.

Nog een probleem ik heb ook de THE Frame tv gekocht nu als deze op schilderij modus gaat schakelt hij ook de soundbar aan dit lijkt mij niet de bedoeling gelet op het energieverbruik. De soundbar wordt wel uitgeschakelt als hij van TV naar schilderijmodus gaat.

Is daar (softwarematig) iets aan te doen? 

28 Antwoorden
Andre1
First Poster
Opties

Ik heb de excact dezelfde klacht, opnieuw instellen, en enige dagen later weer alles weg. Inderdaad wordt ik er moedeloos van. Ga maar eens vragen wat ik er voor krijg als ik hem inruil tegen een B&O of soortgelijk.

0 Likes
JdV1007
Explorer
Opties
ik heb inmiddels omgeruild voor de opvolger samsung 950 A en dat ging met de installatie vlekkeloos, bijna plug and play. wel na een maand een keer het geluid geheel weg. power eraf en nu weer goed. Al met al geen spijt van de omruil.
0 Likes
Ketelbinkie
Explorer
Opties
Hallo Jaap, hoe bevalt je 950A? Ik heb namelijk precies hetzelfde gezeik met de Q950T als jij en ik wordt er onderhand ook helemaal gestoord van! Ik verlang weer naar speakers met draad. Daar heb ik door de jaren heen nooit problemen mee gehad. Werkte altijd. Ik ga best met m'n tijd mee maar dit geneuzel met Bluetooth...bah! Hoe is jouw omruilprocedure gegaan? Ik hoor het graag van je.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ketelbinkie, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat ervaar je precies? En is jouw soundbar ook helemaal up-2-date? Heb je de soundbar ook al eens opnieuw ingesteld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Ketelbinkie
Explorer
Opties
Hey Martijn, mijn soundbar is geheel up to date. Maar ik schaam me een beetje dat ik het moet zeggen...mijn probleem is opgelost door simpelweg de stekker van de subwoofer in een andere ingang van de stekkerdoos te stoppen. Opgelost...ik hoop voorgoed.

Ach ja, een usb ingang kan ook wel eens voor problemen zorgen dus waarom een ouderwetse stekker ingang niet?
Anyways, Ben erg blij dat de Q950T zich weer goed gedraagt.
Dat ding is veel te duur om na 1½ jaar al voor problemen te zorgen.
🫡
Ratqz
First Poster
Opties
Ik heb helaas ook al zo lang hetzelfde probleem met mijn 950t. Word er ook moe echt van. Zou het liefst overstappen naar Sonos. Hebben jullie inmiddels de problemen opgelost?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ratqz,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook de oplossing van bovenstaande post ook uitgetest? Dus de stekker in een andere stopcontact/stekkerdoos te doen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Ratqz
First Poster
Opties
Jazeker maar helaas werkt het niet. De soundbar was al eens aangemeld voor reparatie onder garantie maar toen ook niks meer vernomen. Maar het is nu wel erg vaak ieder kwartier valt de subwoofer weg en elke dag de satellietspeakers in en uit het stopcontact halen..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Ratqz,

Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay

Community Manager