Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Subwoofer Samsung HW-Q950T verbindingsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2021 03:29 PM)
526 Weergaven
JdV1007
Explorer
Opties

Nu sinds een maand deze soundbar waarvan de installatie (verbindingsproblemen) niet vlekkeloos verliep. Nu doet zich het volgende voor dat de subwoofer geen connectie blijkt te hebben ik heb verschillende subwoofer test (YOUTUBE) doorlopen en lijkt het niet te doen als ik de stroom ervan af haal en daarna weer aansluit is de bas wel duidelijk hoorbaar.

Nog een probleem ik heb ook de THE Frame tv gekocht nu als deze op schilderij modus gaat schakelt hij ook de soundbar aan dit lijkt mij niet de bedoeling gelet op het energieverbruik. De soundbar wordt wel uitgeschakelt als hij van TV naar schilderijmodus gaat.

Is daar (softwarematig) iets aan te doen? 

JdV1007
Explorer
Opties
Ik heb de laatste update gedaan hoe update ik de rear en subwoofer? via smart things app info zie alleen de soudbar.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @JdV1007.

Als het met de nieuwste update geen verschil maakt kun je de soundbar aanmelden voor een herstelling. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JdV1007
Explorer
Opties

De vraag was hou kan ik de rear speakers en de subwoofer updaten zoals u eerder vroeg?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer jouw soundbar deze optie heeft zal dit ook in de app SmartThings zichtbaar zijn. Niet alle soundbars met achter luidsprekers blijken deze optie te hebben.

Groeten,

Martijn

0 Likes
JdV1007
Explorer
Opties

Beste MartijnK, dank voor je support er zit niks anders op dan aan te melden voor reparatie. Helaas blijkt dat dit een hardnekkig probleem is en niet alleen bij mij wellicht kan Samsung beter overgaan tot een terugroepactie en klanten te compenseren.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Voordat je de set wegbrengt, één van de andere gebruikers op het forum heeft gisteren of vandaag een bericht achter gelaten dat nadat hij de router opnieuw had ingesteld op het 5G netwerk de luidsprekers het goed doen.

Dit is het ander Topic:

• https://bit.ly/3Er4vLM

Groeten,

Martijn

0 Likes
JdV1007
Explorer
Opties
Hallo Martijn bedankt voor de tip mijn ziggobox werkt al op 5G dat had ik eerder al aangegeven. Nu ik gisteren de update heb gedaan lijkt e.a. te werken mocht het niet zo zijn heb ik er alles aan gedaan met jullie hulp. Dan zit er niks anders op de SB voor reparatie aan te bieden.
mvg Jaap
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag Jaap, @JdV1007,

Graag gedaan namens mijn collega! Fijn om te lezen dat de update de oplossing geboden lijkt te hebben.

Houd ons vooral op de hoogte 🙏

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
JdV1007
Explorer
Opties

Helaas na de update was de vreugde van korte duur twee dagen welgeteld ging het goed en nu is er weer sprake van een lost connection subwoofer soundbar. En weer gaat de subwoofer niet op standby bij het uitschakelen dan blijft blauw led branden. De rear speakers gaan bij het uitschakelen knipperen en vervolgens in standby dat gaat wel dus goed.

Er zit dus niks anders op deze set voor reparatie aan te bieden hoe dit moet gaan weet ik niet ik heb nl. de verpakking niet meer dus opsturen gaat het ook niet worden.

mvg,

Jaap

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Hallo Jaap, @JdV1007,

Ah helaas, dan zal er inderdaad niets anders opzitten dan reparatie.

Houd ons op de hoogte 🙏

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes