Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Speakers en subwoofer aansluiten op Soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2023 05:02 PM)
221 Weergaven
Luc33
First Poster
Opties

Hallo, ik heb onlangs een soundbar (Q950A inclusief subwoover en 2 surroundspeakers) gekocht. Ik heb hem vandaag aangesloten op mijn TV. Het enige probleem is dat de subwoover en de surroundspeakers niet aansluiten op de soundbar. Ik heb de instructies in de handleiding opgevolgd (soundbar uitgezet, op subwoover en surroundspeakers ingedrukt tot de blauwe lampjes knipperen op alle 3). Echter de laatste stap (5 seconden de omhoog knop indrukken op de afstandsbediening terwijl hij op de soundbar gericht is die uitstaat) lukt niet. Er verschijnt geen 'ID SET' bericht op de soundbar. Ik heb de soundbar gereset zonder resultaat. De blauwe 'link' lampjes op de subwoover en speakers blijven knipperen, ook als ik de stekker uit het stopcontact haal en er weer terug in doe.

Contact met de klantenservice via whatsapp wordt niet op gereageerd, vandaar dat ik het op deze manier doe.

0 Likes
28 Antwoorden
Members_aJk1mPp
First Poster
Opties

Ik heb ook 1 maar werkt gewoon niet. Kan samsung geen filmpje maken hoe je het installeert. Vorige week de 14 december zijn ze gekomen jammer genoeg werkt die 2 soundbar rechts en links niet. Nu een retour aangevraagd om dan een nieuwe te krijgen en dan komen ze die terug installeren. Terwijl ik de hele tijd vraag laat iemand komen om het te installeren. Ik heb via samsung gekocht +installatie 

0 Likes
Members_aJk1mPp
First Poster
Opties

Hoe gedaan,??

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi Members_aJk1mPp, bedoel je dat de soundbar wordt omgeruild? Mocht je ergens niet helemaal uitkomen gedurende de installatie, kun je gerust ook even contact opnemen via één van de servicekanalen

Groeten,

Joey

Remiedepemie
Apprentice
Opties
Kan iemand mij helpen dat ik zomaar wakker wordt en de woofer en boksje blauw knipperen maar niet doen ?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Remiedepemie ,

Met zo'n melding kan niemand in het forum iets beginnen. 🤷‍♂️
Over welke woofer en boxen gaat het? Horen deze bij een soundbar? Zo ja, welke?

signatureee
Groet, Dick

Remiedepemie
Apprentice
Opties
Waar kan ik dit vinden want ik weet df niet meer welke ik heb .. heb Samsung smart tv en soundbar
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Remiedepemie ,

Op zowel de tv als de soundbar zit een sticker met de modelcode.
Soundbar begint meestal met HW. Tv met QE, UE of QN.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
Remiedepemie
Apprentice
Opties
Ik heb t opgelost ! Ik deed soundbar uit en dan 5 sec lang mute knop ingedrukt en alles is hersteld !? Ik zag iemand dit uitleggen
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Remiedepemie ,

Snel opgelost!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick