Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Speakers en subwoofer aansluiten op Soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 09:00 PM)
2652 Weergaven
Luc33
First Poster
Opties

Hallo, ik heb onlangs een soundbar (Q950A inclusief subwoover en 2 surroundspeakers) gekocht. Ik heb hem vandaag aangesloten op mijn TV. Het enige probleem is dat de subwoover en de surroundspeakers niet aansluiten op de soundbar. Ik heb de instructies in de handleiding opgevolgd (soundbar uitgezet, op subwoover en surroundspeakers ingedrukt tot de blauwe lampjes knipperen op alle 3). Echter de laatste stap (5 seconden de omhoog knop indrukken op de afstandsbediening terwijl hij op de soundbar gericht is die uitstaat) lukt niet. Er verschijnt geen 'ID SET' bericht op de soundbar. Ik heb de soundbar gereset zonder resultaat. De blauwe 'link' lampjes op de subwoover en speakers blijven knipperen, ook als ik de stekker uit het stopcontact haal en er weer terug in doe.

Contact met de klantenservice via whatsapp wordt niet op gereageerd, vandaar dat ik het op deze manier doe.

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

Verbonden via Bluetooth 

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

Twee boxen en woofer branden blauw. Instructies van pag 230 zijn dus gelukt. Maar geen connectie met soundbar en/of tv. Ze doen het niet

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Corine L ,

Als de lampjes niet meer knipperen, dan is er een connectie met de soundbar.
De soundbar kun je op meerdere manieren met de tv verbinden.
Via HDMI, optische kabel, wifi en bluetooth. Hoe zit het bij jou?
Gebruik je ook de app SmartThings? Die heb je wel nodig om in te stellen:

https://www.samsung.com/nl/support/apps-services/hoe-ik-mijn-samsung-soundbar-kan-toevoegen-aan-de-s...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

Even een opsomming; tv is geconnect met soundbar en subwoofer via Bluetooth. Dat werkt dus. Twee boxen branden constant blauw maar doen t niet. Niet met muziek, bv spotify via telefoon maar ook niet al we de tv aanzetten. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Corine L ,

De vraag was hoe de soundbar met de tv is verbonden.
Via HDMI (e)ARC, optische kabel, wifi of bluetooth?
Deze vraag staat ook nog open: Gebruik je ook de app SmartThings?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

via Bluetooth  Zie hierboven. Ja ik gebruik SmartThings app en heb daar vanmorgen een en ander mee geconnected

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

Niet handiger om een bel afspraak te maken?

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Corine L ,

Belafspraken doen we niet buiten het forum. Je zou de soundbar nog kunnen resetten.
Houd de volumetoetsen + en - op de bar ingedrukt totdat INIT in het display verschijnt.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Corine L
Journeyman
Opties

Jaaaahhhhh, alles doet het! Hartelijk bedankt 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Corine L ,

Dat is goed nieuws! Top dat het is opgelost!

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes