Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE55QN95AAT met de soundbar HW-Q600A in combinatie met een losse TV ontvanger.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2021 07:45 PM)
363 Weergaven
TiffanyWolfs
First Poster
Opties

Beste, 

als ik de soundbar aanzet die verbonden is via de bijgeleverde hdmi kabel aan de arc aansluiting komt er bijna geen bas uit de woofer wanneer er via de digibox gekeken word.
Als ik dan via de tv youtube opzet of tv kijk rechtstreeks via de kabel speelt de woofer wel goed. Alsook heb ik de soundbar up to date gebracht vandaag en dit hielp ook niet. En in de digibox kan je enkel een instelling kiezen voor dolby surround te gebruiken en dit maakt geen verschil. Alsook geprobeerd via de d.in verbinding rechtstreeks naar de digibox maar hetzelfde resultaat. Wat zou ik nog kunnen proberen om toch via de digibox goed geluid te kunnen krijgen ?

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @TiffanyWolfs ,

Ik denk dat je dit kenbaar moet maken bij de provider. Misschien een oud artikel:
https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Zacht-geluid-TV-Box/td-p/64454/page/4

signatureee
Groet, Dick

TiffanyWolfs
First Poster
Opties

Raar maar waar als je naar reggae luistert werkt de woofer wel “beter” maar ik dit niet heel de dag wil luisteren graag een andere oplossing. Ik neem aan dat dit dan aan de equalizer instellingen ligt van de digibox maar dit nergens kan aanpassen?

0 Likes
TiffanyWolfs
First Poster
Opties

Hey Dick, ik denk dat dit is als je een nieuwe tv box haalt ik gebruik de oudere digicorder nog en het lijkt vooral om de bas te gaan en niet zozeer hoe luid de tv speelt.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@TiffanyWolfs ,

Ik weet niet welke digibox je hebt.
Als je het ergens kan aanpassen, zou het in de manual moeten staan.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@TiffanyWolfs ,

Oké. Het hangt misschien ook af van het aangeboden content.
Als je bij het rechtstreeks tv kijken via de kabel en met YouTube geen probleem hebt, dan lijkt het mij niet aan de soundbar te liggen.
Testen met een optische kabel lijkt me geen optie..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @TiffanyWolfs , Tiffany,

Heb je je probleem nog kunnen oplossen?

signatureee
Groet, Dick