Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Raar geluid uit combinatie HWQ700B en 55Qled

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2025 12:27 PM)
260 Weergaven
Mais01
Apprentice
Opties

Het geluid wat uit de soundbar komt vervormd naar een blikkerig geluid. is veel bij praat stukken.  Geluid uit de soundbar via spotify of iets anders is prima.

Wat we tot nu toe geprobeerd hebben:

Soundbar reset

Nieuwe hdmi kabel

optische kabel geprobeerd

instellingen naar pcm (veel minder vol geluid en probleem komt ook terug)

Wat kunnen we nog doen? Geluid is niet om aan te horen en uit ellende zetten we hem dan maar op het geluid via de tv maar daar hebben we geen soundbar voor.

0 Likes
6 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Tv al eens van de stroom afgehaald?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mais01,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Wanneer het afhalen van de stroom ook niet heeft geholpen en alles is verder up-to-date kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Kan je ons laten weten of de sessie heeft geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Mais01 ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Mais01
Apprentice
Opties

Stroom er af hebben we ook geprobeerd. Het lijkt nu iets beter. Als het voorkomt zetten we het geluid even goed hard dan verdwijnt het weer. Daarna kunnen we het geluid weer zachter zetten.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Mais01 ,

Dat is natuurlijk geen oplossing 😉. De vraag was of je al een afspraak met Hulp op Afstand hebt kunnen maken.

signatureee
Groet, Dick

Mais01
Apprentice
Opties

Ik zal binnenkort even een afspraak maken.