Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SAMSUNG B-series Soundbar HW-B450 (2022) valt steeds uit

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2023 03:40 PM)
729 Weergaven
Saskia85
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung B-series soundbar HW-B450 (2022) en een Samsung QLed 4K 55Q64B (2022) televisie. De eerste 3 weken was er niks aan de hand, maar sinds vorige week valt de soundbar soms elke keer uit en springt het geluid ook niet op tv-geluid. Ik heb de tv en de soundbar al geresset en hij blijft het doen. Soms doet hij het uren achter elkaar en de andere keer valt die elke keer uit. Hij is aangesloten met een optische kabel. Ik heb ook al een andere optische kabel geprobeerd maar hij blijft het doen. Ook is het zo dat de soundbar dan helemaal niet meer aan gaat, niet via de afstandsbediening en niet via de knop op de soundbar 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Saskia85
Apprentice
Opties

@MartijnK, ik heb de soundbar inmiddels terug de hoofdprint was kapot en is vervangen, het was dus een technisch probleem 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Saskia85, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Zijn zowel je TV als de soundbar up-2-date? Ervaar je dit ook als de TV en soundbar met elkaar verbonden zijn via bluetooth? 

Heb je de soundbar ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Houd hiervoor de + & - volume toetsen gelijktijdig vast voor tenminste 5 seconden, in het display verschijnt de melding INIT. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Saskia85
Apprentice
Opties

Hoi @MartijnK 

De soundbar en tv zijn up to date.

Ik heb de soundbar inderdaad verschillende keren al terug gezet naar fabrieksinstellingen. Via Bluetooth lukt niet, mijn tv geeft wel aan dat die de soundbar ziet, maar kan hem niet op soundbar uitvoer zetten op de tv naar de soundbar 🤷🏻‍♀️

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan om dit te verhelpen 👍 Helaas nog niet met het gewenste resultaat. Is er misschien iets gewijzigd na de 1e 3 weken? 

Heb je de mogelijkheid om de soundbar op een andere TV aan te sluiten? 

Groeten,

Martijn

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Saskia85, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om de TV en soundbar met elkaar te verbinden? Ziet de TV wel de soundbar als je deze aansluit? Waar heb je de soundbar aangekocht?

Groeten,

Martijn

Saskia85
Apprentice
Opties

Hoi @MartijnK,

De tv ziet de soundbar wel, maar omdat hij het bleef doen, ben ik terug gegaan naar de Mediamarkt (daar had ik hem gekocht) en zij hebben hem ter reparatie opgestuurd, dus ik ben benieuwd wat eruit komt. 

Groeten, Saskia 

Oplossing
Saskia85
Apprentice
Opties

@MartijnK, ik heb de soundbar inmiddels terug de hoofdprint was kapot en is vervangen, het was dus een technisch probleem