Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Raar geluid uit sub HW-Q950T

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2020 03:35 PM)
1181 Weergaven
herozen
Student
Opties

Ik ben sinds 1 nov 2020 in het bezit van deze set.  Het geluid is over het algemeen goed tot zeer goed.  Maar ik hoor rommelende bijgeluiden in de sub woofer. Een soort zacht onweer lijkt het wel. Ik hoor het meestal bij muziek maar soms ook in films met muziek op de achtergrond. Het gekke is dat ik het niet altijd hoor. Bij stille passages in het geluid hoor ik ook niets van die geluiden.

Ik heb de bar geupdate met firmware versie 1017.5 software sub module 74.

Zal ik de set omruilen. Dit kan ik nog een paar dagen.

mvg Hennie

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
herozen
Student
Opties

Hallo Martijn,

Ik heb de set aangesloten op de TV-ARC en HDMI 1 ARC van de TV. Ik heb de sub ook al ergens anders geprobeerd. 

Een vriend van ons hoorde zaterdag avond niets bijzonders zodat ik ga twijfelen aan mijn gehoor. (ik draag hoorapparaten).

Ik denk nu dat ik het lek boven heb de TV stond op geluiduitvoer DTS. Die heb ik nu op Dolby Digital gezet en ik hoor het nu niet meer.

Bedankt voor het meedenken.

Groeten,

Hennie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@herozen

Hi Hannie, goedemiddag en welkom op de Samsung Community!

Dit is natuurlijk een erg mooie set en ideaal als uitbreiding bij een TV. Hoe heb je de soundbar verbonden met je TV?

Heb je de subwoofer aangesloten op een stopcontact of via een verlengdoos? Hoor je dit ook als je deze op een ander stroompunt aansluit? 

Vanaf welke bron hoor je dit, is dit bij het gebruik van apps of ook tijdens "Live TV" kijken?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
herozen
Student
Opties

Hallo Martijn,

Ik heb de set aangesloten op de TV-ARC en HDMI 1 ARC van de TV. Ik heb de sub ook al ergens anders geprobeerd. 

Een vriend van ons hoorde zaterdag avond niets bijzonders zodat ik ga twijfelen aan mijn gehoor. (ik draag hoorapparaten).

Ik denk nu dat ik het lek boven heb de TV stond op geluiduitvoer DTS. Die heb ik nu op Dolby Digital gezet en ik hoor het nu niet meer.

Bedankt voor het meedenken.

Groeten,

Hennie