Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q990b geen geluid earc

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2024 12:16 AM)
443 Weergaven
123Mohammed
Journeyman
Opties

ik heb sinds een week geen geluid meer uit mijn soundbar vanuit tv earc heb hem nu gereset tv ook heeft het even gedaan en weer geen geluid tv herkent de arc aansluiting soundbar ook tv is ook een samsung 

9 Antwoorden
123Mohammed
Journeyman
Opties

Al nieuwe kabel gebruikt veranderd niks, als ik de soundbar reset doet die het heel even en dan weer geen geluid

0 Likes
123Mohammed
Journeyman
Opties

Nou met samsung contact gehad die hebben op afstand iets gedaan met mijn samsung tv en tot nu toe is het opgelost 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @123Mohammed ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dat is goed nieuws!
Houd het voorlopig even in de gaten. Anders weer even melden.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

123Mohammed
Journeyman
Opties

Nou 2 dagen later weer geen geluid, opnieuw een afspraak gemaakt maandag tussen 18 en 20:00 na een drukke werkdag thuis zitten wachtend en 20:15 nog geen belletje gehad, proberen contact op te nemen 3x achterelkaar na minuten wachten opgehangen!  Lekker dan hele avond verpest voor niks

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo 123Mohammed,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik zie dat er reparatieverzoeken zijn ingeschoten in de tussentijd. Had CE Repair contact met jou opgenomen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
123Mohammed
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

na een aantal x bellen eindelijk contact gehad inderdaad blijkt dat er intern al is besproken dat de soundbar wordt opgehaald voor reparatie alleen niet door gegeven aan mij, dag later krijg ik bericht van CE Repair dat mijn 75inch tv wordt opgehaald haha, nou weer 5x bellen eindelijk weer contact er is weer iets fout gegaan de soundbar moet opgehaald worden niet de tv. Tot nu toe niks meer vernomen ook niet van CE REPAIR, ik zal en ga op deze manier geen soundbar meegeven van 1300 euro ik heb er geen vertrouwen in. Ik heb 3 tvs 2 soundbars een laptop en meerdere telefoons van samsung veel geld aan uit gegeven, ik denk dat dit voor mij de laatste keer is dat ik een samsung aanschaf.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update 123Mohammed,

Ik zie dat er een verzoek in stond voor zowel jouw televisie als soundbar. Daar was dus de verwarring. Die van jouw televisie is nu gesloten. Ik lees dat ze intern aan het overleggen zijn voor de juiste actie. Laat weten wanneer je na een tijd niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager
123Mohammed
Journeyman
Opties

Thnx

ben benieuwd 

0 Likes
EmileWto
Explorer
Opties
heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. De bron wijzigt spontaan op de soundbar. Een tijdelijke workaround. Ik wijzig met de soundbar afstandsbediening de bron terug naar hdmi eArc. Het geluid komt dan weer uit de soundbar of in mijn geval TV speakers plus Soundbar.
Bij toeval ben ik onlangs op een meer permanente oplossing gekomen.
Ik was mijn laptop die ik niet vaak gebruik van sw updates aan het voorzien. Tijdens het herstarten van de laptop viel mij op dat de tv geluid wegviel en ja hoor, op het display zag ik BT staan. Het bekende bron probleem. Via de afstandsbediening weer op hdmi eArc gezet. Voor de sw updates, meerdere, moest de laptop een paar maal opnieuw opstarten. En iedere keer als de PC weer online kwam viel het TV geluid uit.
Toen viel het kwartje. Ik heb de laptop met de soundbar verbonden gehad om Spotify te beluisteren. Als je een apparaat met Bluetooth koppelt dan blijft de koppeling behouden ook als Bluetooth uit staat. Zet je Bluetooth aan dan veranderd de status naar verbonden.
En precies dat gebeurt als je de laptop herstart met Bluetooth aan. De soundbar reageert op het verbindingsverzoek van de laptop en schakelt van eArc naar Bluetooth en verbind met de laptop. Hetzelfde gebeurt als ik Bluetooth op mijn telefoon inschakel.
Probleem verklaard. Oplossing: Ik heb de Soundbar uit mijn laptop Bluetooth lijst verwijderd.
In mijn telefoon heb ik de soundbar laten staan. Ik weet nu dat ik Bluetooth op de telefoon niet moet aanzetten als ik TV kijk. Is de soundbar uit dan is er niets aan de hand.
Hopelijk is dit ook voor anderen de oplossing.
Succes Emile.