Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hw q600c continue melding op display

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2024 06:16 PM)
507 Weergaven
DATOBE
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een maand een samsung soundbar, de hw q600c.  Zojuist viel het geluid weg, het kwam weer terug toen ik alles uit en weer aan heb gezet. Echter: nu blijft de display van de soundbar continue tv arc weergeven. Weet iemand waar dit aan lig en hoe dit op te lossen is? Ik heb een paar weken geleden de nieuwst firmware update gedaan met datum10 juli 2024. Ik heb net een nieuwe hdmi kabel aangesloten en dit blijft. Ik lees graag of er een makkelijke oplossing is of dat er iet anders aan de hand is. Alvast dank

mvg

David

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DATOBE
Apprentice
Opties

Dank voor je bericht. Dit had ik inderdaad al gedaan, zonder resultaat. Wat ik nu heb gedaan is de Ziggo Next box helemaal spanningsloos gemaakt en die ook opnieuw opgestart, wonderbaarlijk genoeg is hierna die melding gestopt en lijkt het weer correct te werken gek genoeg.

Dank voor het meedenken.

mvg

David

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @DATOBE ,

Zou je de soundbar willen resetten? Zie pagina 247 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202309/20230910033726001/HW-Q600C%20Q610C%20Q610GC_EUR...

Eventueel de soundbar een poos spanningsloos zetten.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
DATOBE
Apprentice
Opties

Dank voor je bericht. Dit had ik inderdaad al gedaan, zonder resultaat. Wat ik nu heb gedaan is de Ziggo Next box helemaal spanningsloos gemaakt en die ook opnieuw opgestart, wonderbaarlijk genoeg is hierna die melding gestopt en lijkt het weer correct te werken gek genoeg.

Dank voor het meedenken.

mvg

David

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @DATOBE , David,

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het daarmee opgelost is!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

BertilMemelink
Journeyman
Opties

Hey Dick,

Bij mij was het niet de oplossing… 

resetten en poorten resetten had geen zin… Soundbar is naar service center geweest en ze hebben niets kunnen vinden dus terug gekregen… dag later zelfde probleem …. Wij zijn naar de winkel gegaan en hebben een andere gekregen… de medewerker van Samsung gaf aan dat er een batch was geweest met deze problemen…. Mijn advies is dus omruilen ! 

gr Bertil