Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem soundbar hw-k335 aan/uit schakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2020 06:35 PM)
2542 Weergaven
Rhodi
First Poster
Opties

Hallo, mijn soundbar gaat niet automatisch aan of uit.  Hij is gekoppeld met mijn Samsung  QE65Q70R via bleutooth . Ik heb volgens mij nu alles geprobeerd maar als ik de tv uitzet komt er off op het display van de soundbar. Echter na een paar seconden gaat de soundbar weer aan en komt de melding tv request. Dit komt een paar x in beeld en daarna blijft er tv op het display staan. Ik moet dan de soundbar met mijn afstandsbediening uitzetten.  Bij het aanzetten van mijn tv gaat de soundbar niet aan.  Heb de soundbar gereset, on en of power link gezet . Ook geprobeerd met een optische kabel en dat lukt ook niet. Iemand nog een idee?

0 Likes
15 Antwoorden
NadineH
Samsung Benelux
Opties

Hoi Rhodi, welkom op onze community!

Ervaar je dit ook met een HDMI aansluiting? 

0 Likes
Rhodi
First Poster
Opties

Hoi. Er zit geen hdmi op.  Wat ik nu ook weet is als ik via de afstandsbediening van de soundbar bleutooth power op off zet de soundbar wel tegelijk met de tv uit gaat . Hij gaat niet automatisch aan met de tv. Als ik de optische kabel gebruik gaat de soundbar wel tegelijk met de tv aan maar niet tegelijk met de tv uit!  Snap iemand het nog?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Een optische kabel kan het signaal niet doorgeven om de TV in te schakelen, dus dat klopt. Heb je al eens geprobeerd om de soundbar te updaten?

rsz-846676
0 Likes
zundert
First Poster
Opties

Hoi Rhodi 

heb je inmiddel gevonden wat het was ik heb hetzelfde probleem 

0 Likes
KeesP
First Poster
Opties

Hallo allemaal, ik heb hier hetzelfde probleem. maar kan ook nergens een oplossing vinden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @KeesP,

Welkom op de Community.

Hoe heb je de soundbar aangesloten en op welke TV?

rsz-846676
0 Likes
KeesP
First Poster
Opties

Tv is 50ue8000wxxn, soundbar is via Bluetooth en ook optisch aangesloten. Maar soundbar gaat wel uit met afstandsbediening tv, maar niet aan. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @KeesP,

Vanwaar de keuze om de soundbar via zowel via Bluetooth als optisch aan te sluiten? Je kunt het beste alleen voor optisch kiezen, of als je hem automatisch wilt laten in- en uitschakelen, dan raad ik je aan om hem via een HDMI kabel aan te sluiten op de ARC poort van de TV. 

Vervolgens kun je de volgende stappen doorlopen: https://bit.ly/2FngnUn

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
KeesP
First Poster
Opties

Optische kabel was aangesloten omdat bluetooth geen verbinding maakte met tv. Na een reset wel. Soundbar heeft geen hdmi. Tv sckakelt soundbar wel uit, maar niet aan.

Na uitschakelen gaar soundbar na +/- 30 sec. weer aan. Op schermpje SB komt dan tv request te staan. 

0 Likes