Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q990C en beeld via de 2 HDMI poorten

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2023 04:24 PM)
241 Weergaven
Bas Linders
Apprentice
Opties

Beste dames en heren,

Gisteren onze nieuwe soundbar ontvangen, de HW-Q990C van Samsung. Via de tv werkt hij uitstekend. Ik krijg echter geen beeld door als ik via de HDMI poort op de soundbar een extern apparaat wil bekijken.

Onderstaand onze apparatuur:
-Samsung HW-Q990C soundbar
-Samsung 65Q90T TV
-Mede8ter med600x3d
-Ziggo mediabox
-Playstation 5
-Philips HUE Play HDMI Sync Box

De Sync box met daarin de externe apparaten op de soundbar aangesloten, dit werkte niet.
Daarna de apparaten (Mede8ter med600x3d en ziggo mediabox 1 voor 1 aan de sounbar aangesloten. HDMI eARC staat aan bij geluidsinstellingen van de TV en de bron op de soundbar en tv op de juiste HDMI poort gezet. Maar ook met de losse aansluiting ontvang ik geen beeld op de TV. De Playstation los nog niet geprobeerd overigens. Maar de andere 2 zouden mijn inziens al moeten werken.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Als jullie meer info nodig hebben hoor ik dat graag.

Vanmiddag via whatsapp een medewerker van Samsung gesproken maar daar kwam ik helaas niet veel verder mee. Hij gaf aan de externe apparaten direct op de TV aan te sluiten. Ja dat kan, maar mijn tv hangt aan de muur en ik heb geen ruimte om nog 3 HDMI kabels door mijn buis te trekken. Dus ik wil het toch graag doen met mijn ene kabel van de soundbar naar de TV en de externe apparaten via de soundbar laten lopen.

 

Alvast hartelijk dank voor jullie input!

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Zoals mijn collega ook al heeft aangegeven kan je de randapparatuur het beste aansluiten op de TV zelf en van daar uit een verbinding maken met je soundbar.

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Zoals mijn collega ook al heeft aangegeven kan je de randapparatuur het beste aansluiten op de TV zelf en van daar uit een verbinding maken met je soundbar.

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bas Linders
Apprentice
Opties

Beste Martijn,

 

Bedankt voor je reactie. Ik zal dit zo snel mogelijk gaan testen of dit een oplossing kan zijn.

0 Likes