Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Home cinema set slaat op hol

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2020 02:51 PM)
2126 Weergaven
Tieme1998
Journeyman
Opties

Ik heb een home cinema set type ht-j5500.

Heeft het altijd super gedaan. Nu doe ik hem aan om naar de radio te luisteren maar hij doet niks anders dan opnieuw opstarten. Achter elkaar door. 

Als ik hem zet zie ik het volgende :

- op display "load"

- na 4 seconden verschijnt er op de tv voor 1 seconde het Samsung logo en te gelijkertijd op het display "no disk".

-  vervolgens2 seconden het menu van de home cinema set waarbij hij zelf de "knop" van afbeeldingen selecteerd . Als ik snel ben dan kan ik met de afstandsbediening nog naar andere "tegels" maar  Vervolgens wordt het beeld zwart en begint het riedeltje weer opnieuw 

Aan en uit zetten heeft geen zin. Stekker eruit halen ook niet. Las ergens dat je de stopknop 8 seconden ingedrukt moest houden. Werkt ook niet. Resetten via menu ook niet want ik krijg de kans niet eens om hier te komen want dan start hij alweer op. 

Wie weet de oplossing? Baal er flink van . Ding is wel 3 jaar oud maar niet super veel gebruikt dus slijtage kan het niet wezen.

0 Likes
Sieglinde
Student
Opties
Ik vraag me vooral af hoe we het gaan te weten komen wanneer er een oplossing is. We hadden nog een andere dvd-speler staan die we nu gebruiken, maar misschien laten we onze blu ray Home Entertainment System (HT-J4500) toch beter verbinding maken met het internet, moest er toch een automatische update komen? Ik ken er niet genoeg van, wat denk jij?
0 Likes
Tieme1998
Journeyman
Opties

Lijkt me dat aan internet koppelen moet gaan werken. Die van mij zit altijd aan Internet . De mijne heeft deze foute update op de achtergrond binnen gehaald dus lijkt me dat de nieuwe update ook zo binnen komt?

De afgelopen dagen is hij hier i.i.g niet aangeweest en toch is die foute update binnen gekomen.

Denk dat een USB stick weinig zin heeft. 

Speler staan een paar seconden aan en dan start hij weer opnieuw op🤔

Hoop alleen niet dat het weken gaat duren:face-with-rolling-eyes:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing!

rsz-846676
0 Likes
Petravanderpost
First Poster
Opties

ik heb ook sinds vrijdag het probleem. 

Fijn dat eraan gewerkt wordt. 

Maar hoe komen we aan de informatie wanneer er een oplossing is en ben benieuwd hoelang dit gaat duren. 

Ook vind ik het jammer dat Samsung niet met een bericht komt omdat het wereldwijd is en zich stil houden.  Zit nu al vanaf vrijdag met een dolby surround die het niet doet....

Graag wil ik meer duidelijkheid! 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Het zijn ook maar een paar toestellen die last hebben van het probleem:

HT-J4500-home-cinema-cycling-on-and-off-repeatedly 

Worden updates niet getest voordat ze worden vrijgegeven?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Die informatie zal ik hier met jullie delen, zodra er zicht is op een oplossing, laat ik dat uiteraard ook weten.

rsz-846676
Tieme1998
Journeyman
Opties

Is er ondertussen al wat bekend?  Het is nu 3 weken geleden en baal er flink van dat ik hem nog steeds niet kan gebruiken. 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik dacht dat ik het hier ook had gedeeld, excuus: 

Alle soundbars en Blu-ray spelers die tegen de bootloop aanlopen, worden kosteloos gerepareerd en indien nodig, kosteloos opgehaald.

Het enige wat je hoeft te doen, is telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om een reparatieverzoek in te dienen.

• Voor Nederland: 088-9090100 
  • Voor Belgie: 02 201 2418
  • Voor Luxemburg: 26 10 37 10

Heb je toch nog vragen, dan hoor ik het graag.

rsz-846676
wimmie74
First Poster
Opties

Hallo Bruce, de optie om bij bootloop problemen je homecinema set kosteloos door Samsung te laten ophalen en repareren geldt dit nog steeds? Want ik ervaar hetzelfde probleem, alleen dat iets later dan wat hier bericht wordt. MIjn apparaat deed het de ochtend nog en later op de dag ineens niet meer. Als ik het hier zo allemaal lees, moet het haast wel hetzelfde probleem zijn.

Mvg,

Wim

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @wimmie74, goedemiddag.

De mogelijkheid om de bootloop kosteloos te laten herstellen, welke na een software update was opgetreden, liep tot juni 2021. Uiteraard kan je de set wel laten herstellen echter worden hier wel kosten voor berekend.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes