op 21-06-2020 12:55 PM
Ik heb een home cinema set type ht-j5500.
Heeft het altijd super gedaan. Nu doe ik hem aan om naar de radio te luisteren maar hij doet niks anders dan opnieuw opstarten. Achter elkaar door.
Als ik hem zet zie ik het volgende :
- op display "load"
- na 4 seconden verschijnt er op de tv voor 1 seconde het Samsung logo en te gelijkertijd op het display "no disk".
- vervolgens2 seconden het menu van de home cinema set waarbij hij zelf de "knop" van afbeeldingen selecteerd . Als ik snel ben dan kan ik met de afstandsbediening nog naar andere "tegels" maar Vervolgens wordt het beeld zwart en begint het riedeltje weer opnieuw
Aan en uit zetten heeft geen zin. Stekker eruit halen ook niet. Las ergens dat je de stopknop 8 seconden ingedrukt moest houden. Werkt ook niet. Resetten via menu ook niet want ik krijg de kans niet eens om hier te komen want dan start hij alweer op.
Wie weet de oplossing? Baal er flink van . Ding is wel 3 jaar oud maar niet super veel gebruikt dus slijtage kan het niet wezen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-07-2020 02:51 PM
Ik dacht dat ik het hier ook had gedeeld, excuus:
Alle soundbars en Blu-ray spelers die tegen de bootloop aanlopen, worden kosteloos gerepareerd en indien nodig, kosteloos opgehaald.
Het enige wat je hoeft te doen, is telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om een reparatieverzoek in te dienen.
Heb je toch nog vragen, dan hoor ik het graag.
op 21-06-2020 01:08 PM
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds vandaag met precies dezelfde blue Ray speler.
op 21-06-2020 02:20 PM
ik kwam dit tegen:
Exact wat de mijne doet. En las ergens dat meerdere mensen dit ongeveer vanaf vrijdag hebben en dat het mogelijk iets met de firmware te maken heeft.
op 21-06-2020 02:24 PM
En wat kan ik hieraan doen?
op 21-06-2020 02:27 PM
Ik heb geen idee of het mogelijk is om de oude firmware terug te zetten, maar dat zou indien mogelijk de oplossing kunnen zijn. En dan daarna automatische updates uitschakelen om te voorkomen dat er weer een niet geteste firmware terug komt.
op 21-06-2020 03:12 PM
Is een wereldwijd issue, mijn doet precies hetzelfde:
Hebben zich al duizenden mensen over de hele wereld gemeld. Denk niet dat je hier zelf iets aan kan doen, Samsung zegt aan een oplossing te werken, ik ben benieuwd!
op 21-06-2020 03:14 PM
Ik heb het zojuist gelezen. Lijkt mij wel dat ze dit op moeten lossen.
Benieuwd hoe lang dit gaat duren
op 22-06-2020 11:59 AM
Ik heb een bericht gestuurd naar Samsung . Ze gaf aan dat het inderdaad een bekend probleem was en dat ze ermee bezig zijn. Er zit een fout in de update en ze gaan dit oplossen door een nieuwe update door te voeren. Staat niet bij wanneer
op 22-06-2020 01:23 PM
Wij hebben net hetzelfde probleem. Daarnet naar de servicelijn gebeld, is inderdaad een gekend probleem. Kon eventueel wel een paar weken duren... Gaat waarschijnlijk ook niet automatisch door een update hersteld worden, ze zouden iets meedelen in de community dat we via een usb-stick op de blu ray speler moeten overzetten.
op 22-06-2020 01:31 PM
Thanks voor je toevoeging. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, aangezien de speler volgens mij niet eens lang genoeg aan blijft staan om de USB stick te lezen.. Gaan het zien!