Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback Soundbar 2023

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2023 09:22 PM)
1021 Weergaven
MartinNL
Explorer
Opties

Ik heb begin 2023 een nieuwe TV en Soundbar gekocht, op beiden zat een cashback van 100 euro.

Bij de TV moest ik drie (3) uploads doen: Factuur, Barcode op verpakking en Barcode op TV,  Gedaan, loopt nog.

Bij de Soundbar moest ik geen drie maar twee (2) uploads doen: Factuur, Barcode op verpakking.
Ook gedaan, maar na twee weken antwoord terug: helaas u voldoet niet aan de voorwaarden, de Barcode op het product ontbreekt. U kunt het hier alsnog uploaden... en dan krijg je weer dezelfde (foute) uploadmogelijkheid van maar twee zaken...  Nu te horen gekregen dat ik niet meer in aanmerking kom voor de cashback...

Hoe moeilijk kan het zijn Samsung... je biedt een website aan die niet correct is, vraagt je klant de input te herstellen, maar stuurt hem weer naar de foute website waar hij dus maar twee zaken kan uploaden. En nu laat je je klant weten dat hij kan fluiten naar z'n 100 euro cashback...  Lijkt me niet fair...
Hieronder beide registratienummers van de 2 cashbackacties:

Registratienummer Soundbar:    NLD9102961HTGRF

Registratienummer TV:                  NLD9103452TBJML

Mocht alles toch in orde zijn, dan hoor ik dat graag.

Mocht er toch nog iets ontbreken, dan lever ik dat met alle plezier aan (ik heb alledrie de zaken beschikbaar) maar niet via die krakkemikkige website, dan liever via dit forum of een ander emailadres.

Hoor graag de Samsung reactie...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartinNL
Explorer
Opties

Hi Martijn, dank voor je antwoord. Ik kan die link niet nogmaals gebruiken omdat ik als eens een poging gewaagd heb om te updaten, maar toen met hetzelfde probleem geconfronteerd werd (2 posities voor 3 dingen om te uploaden). Maar een uurtje na jouw mail kreeg ik een "Goed nieuws van Samsung" berichtje dat eea toch in orde was bevonden. Als ik dat aan jouw interventie te danken heb, top en dank je wel.  Groet, Martin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @MartinNL ,

Vervelend allemaal! Zou je eerst het serienummer willen weghalen?
Hier kan misbruik van gemaakt worden. Zou je beide registratienummers willen doorgeven?

signatureee
Groet, Dick

MartinNL
Explorer
Opties

Dick,

had ik mij niet gerealiseerd, maar je hebt gelijk.
SN vervangen door de registratienummers.
Ik weet dat het geheel 6 weken duurt, dus voor de TV lijkt eea in orde, want aanleveren data was 3 weken geleden.  Maar de tweede poging voor de soundbar is nu teruggekomen met de opmerking dat dit de 2e keer was en niet wordt geaccepteerd. Einde oefening (hope not).

Fijne avond, Martin

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MartinNL , Martin,

Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager. Is er maandag weer.

Fijne avond nog!

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MartinNL , goedemorgen.

Bedankt voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de aanvraag van de soundbar vooralsnog is afgewezen. De foto van de productsticker op de achterzijde van je soundbar ontbreekt.

Heb je de link nog? Je kan dan de foto van de productsticker van de soundbar indienen, waarna je aanvraag opnieuw in behandeling wordt genomen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
MartinNL
Explorer
Opties

Hi Martijn, dank voor je antwoord. Ik kan die link niet nogmaals gebruiken omdat ik als eens een poging gewaagd heb om te updaten, maar toen met hetzelfde probleem geconfronteerd werd (2 posities voor 3 dingen om te uploaden). Maar een uurtje na jouw mail kreeg ik een "Goed nieuws van Samsung" berichtje dat eea toch in orde was bevonden. Als ik dat aan jouw interventie te danken heb, top en dank je wel.  Groet, Martin

lavasteentje
Journeyman
Opties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb de Cinematic Q-series soundbar HW-Q700B (Black) gekocht met een cashback van €50. Nu kan ik ook geen twee foto's uploaden, maar één. Op deze manier kom je natuurlijk nooit in aanmerking voor de cashback. Ik heb twee mailtjes gekregen dat er nog een foto mist en twee keer geprobeerd die te uploaden, voordat ik zonet op het idee kwam eens te googlen op de cashbacks van Samsung en op dit forum terecht kwam. Nu lees ik dat het al een lange tijd veel vaker voorkomt en ik vind dat geen manier van doen. Ik probeer om aan de voorwaarden te voldoen maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk. Ik wil toch graag recht hebben op die cashback en een oplossing zien.

0 Likes
MartinNL
Explorer
Opties

Hi Lavasteentje, uiteindelijk is het bij mij wel goedgekomen, fair is fair, via de Community Mgr Martijn. Andere optie (als je nogmaals mag uploaden) is dat je de twee foto's samenvoegt tot een foto (of PDF-bestand) Dan heb je maar een item om te uploaden. Maar het blijft wat knullig dat Samsung de website niet gewoon aanpast, want je zult niet de laatste zijn die hier teganaan loopt. Succes, MartinNL

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @lavasteentje ,

Wanneer en waar heb je de soundbar aangeschaft? Welke foto ontbreekt er?
Zou je je registratienummer willen posten?

signatureee
Groet, Dick

MartinNL
Explorer
Opties

...en ook Dick (Samsung Maker) heeft mij uitstekend geholpen. Ik zie al dat hij je benaderd heeft, top!! Met hem ga je er uit komen... 😉