Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Samsung health nie liczy kroków z Galaxy fit e

(Temat utworzony: 04-06-2020 01:42 PM)
3199 Wyświetlenia
Ulitza85
Journeyman
Opcje

Witam,

Czy jest tu ktoś kto miał podobny problem? Jestem nowicjuszem w używaniu Smart band i najprawdopodobniej jeszcze nie wiem, jak wszystko działa. 

Aplikacja Samsung Health nie liczy mi kroków z Galaxy Fit e. Kiedy otwieram stronę główną apki wyświetla mi się komunikat o próbie synchronizacji tel. (Pocophone F1) z opaską ale zawsze później wyświetla się komunikat i formujący o tym, że wystąpił błąd podczas kończenia synchronizacji. 

Dodatkowo, kiedy idę do ustawień-> Samsung account- > synchronizuj dane teraz, dostaję komunikat, że mam się zalogować do Samsung Account. Po logowaniu do Samsung Account nie widzę nigdzie zakładki do przeprowadzenia synchronizacji.

Czy znajdzie się tu ktoś, kto mi pomoże?

0 Like

1 Rozwiązanie

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje
10 Odpowiedzi
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje
Ulitza85
Journeyman
Opcje

0 Like
Ulitza85
Journeyman
Opcje
Dziękuję za odpowiedź. Tak, przeczytałam instrukcję. 17 stronę również :winking-face:
Pic polega na tym, że bez problemu zainstalowałam aplikację Galaxy Wearable, speraonalizowalam widgety etc. Wiec to raczej nie jest kwestia tego, że nie można tej aplikacji zainstalować. Można, tylko jest jakiś problem z synchronizacją między opaską a aplikacją (pomimo możliwości zai atakowania jej na tym telefonie)
0 Like
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@Ulitza85  Jak wiadomo, masz telefon innej marki (XIAOMI POCOPHONE F1_

Niektóre funkcje mogą, działać inaczej niż opisano w niniejszej instrukcji, zależnie od producenta
i modelu urządzenia przenośnego podłączonego do zegarka Galaxy Fitⓔ

Ulitza85
Journeyman
Opcje