Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Led cover werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2021 07:17 PM)
7178 Weergaven
nicooltje28
Apprentice
Opties
Vorig jaar zomer nieuwe telefoon de s20 ultra gekregen. Met daarbij een led cover... nu na nog geen jaar doet hij niks meer... had wel wat meer verwacht can een hoesje van dat geld. 
Ik zie geen tijd meer, meldingen helemaal niks eigenlijk. Alles al geprobeert niks werkt.... zonde geld...
0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Dan ben ik bang dat jouw cover misschien kapot is. Wanneer deze geen fysieke beschadigingen heeft kan je deze ook aanmelden voor een reparatie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TimGamez
Journeyman
Opties
De enige schaden wat er op zit is gebruiks schadenaan de boven kan en onderkant.

Dan ga ik hem aanmelden voor reparatie, heb wel dit hoesjes gekocht via bol.com kan ik daar de reparatie aanmelden of kan dat ook via het samsung portaal?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je aangeeft dat er gebruikersschade aanwezig zal dit niet onder de garantievoorwaarden vallen. Wellicht dat je verkoper nog een andere oplossing heeft 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
TimGamez
Journeyman
Opties
Dan ga ik even contact daar mee opnemen ik weet in iedergeval nu dat hij stuk is.

Heel erg bedankt voor het helpen alvast.

Groet tim
Oplossing
RvdB60
Student
Opties

Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.

Ærror
First Poster
Opties

Ik heb dus precies hetzelfde, nieuw hoesje bij de telefoon gekocht alleen dat hoesje werkt om de haverklap niet meer (*bijv. na gebruik NFC doet hij het vaak niet meer!!
Echt waardeloos hoesje als je het mij vraagt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Ærror 

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En wordt de cover wel herkend door je telefoon? Is jouw telefoon ook verder helemaal up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes