Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo Buds waar blijft gij?!

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2021 06:04 PM)
707 Weergaven
Phony M
First Poster
Opties

Meteen op de 1e dag van release de A52 gekocht mede om de promo met de gratis buds.

Nu na 2 maanden geen enkele melding en ook niet op de hoogte gesteld van eventuele vertragingen.

Beetje jammer dat een groot bedrijf als Samsung zijn eigen belofte niet kan waarmaken en schijnbaar niets op voorraad had of heeft.

Lang getwijfeld of ik weer Samsung wou, (S3/S5/S6/S6edge+/S9/A50/A52/S3 Frontier/Tab 2/Tab A, denk nu dat de volgenden geen samsung worden....

Had beter de telefoon een paar tientjes goedkoper gemaakt, zo verlies je (trouwe) klanten!

8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Phony M,

Heb je je A52 in de Samsung Webshop gekocht met de Buds al in je mandje, of moest je je registreren voor de promotie? In het eerste geval: wat is je ordernummer; en in het tweede geval: wat is je registratienummer? Dan kan iemand van Samsung zelf dit voor je uitzoeken!

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Phony M,

Had je het bericht van Kevin nog gezien? 👍

rsz-846676
0 Likes
Jabberwock
Navigator
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Ook nog steeds geen buds ontvangen. Wel bevestigd door Samsung dat de promotie is goedgekeurd en dat ze worden opgestuurd. Ik snap dat men een actieperiode heeft en dat men de registraties moet controleren, maar dat zoiets 6 weken of langer moet duren snap ik niet. Het is tegenwoordig niet vreemd om binnen 24 uur een bestelling te ontvangen, waarom zou zoiets als dit niet kunnen? Een bestelling in China gaat nog sneller dan dit.
0 Likes
Aletta_j
Apprentice
Opties

Wij hebben ook nog steeds geen bericht gehad. Gaat wel om 3 buds ( wel op verschillende adressen). Hoelang gaat het nog duren?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Aletta_j,

Kun je de registratienummers delen? Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
Aletta_j
Apprentice
Opties
Ik kan alleen mijn registratienummer terug vinden die van de andere 2 niet. Het nr is 427351. Hoe kan het dat ik de andere 2 niet kan terug vinden? Wat kunnen jullie hier nog mee?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Daar kan ik niets op vinden. Kun je mij anders de mailadressen via een privebericht sturen? Dan probeer ik het daar even op.

rsz-846676
0 Likes
KleineWasjes
Journeyman
Opties

Hier hetzelfde verhaal. Wat een slap gedoe van Samsung. Na meer dan 6 weken wachten nu weer een klets-mail met ivm met het 'onverwachte succes'... nog 3 weken, en nog geen harde toezegging. Alsmaar proberen, trachten, misschien, we doen ons best ipv resultaten.

0 Likes