op 19-04-2024 01:38 PM
De bezorger weigerde het pakket retourneren en heeft het pakket zonder toestemming buiten bij de voordeur achtergelaten op de deurklink. Omdat hier dagelijks mensen langs de voordeur lopen en het hagelde en regende werd ik gedwongen het pakket voor schade te behoeden alswel voor diefstal te behoeden.
Ik heb ruim op tijd aangegeven dat ik afzie van de promo A55 Galaxy, Samsung Buds die liep tot 14 april.
Een retour label is nodig om dit pakket terug te sturen.
DHL zei dat ze de bezorger contacteren waarom hij het pakket buiten in deze omstandigheden heeft achtergelaten.
Nogmaals ik wil jullie promotie product niet. Nogmaals de bezorger heeft het pakket hier gedumpt, en ik werd gedwongen het tegen schade en diefstal te beschermen.
U kunt ook een adres sturen waar ik het naar toe kan sturen als aangetekend pakket.
Het pakket met het promo product wil ik niet hebben.
U stuurt een pdf waarin ik moet verklaren het te hebben ontvangen, daarin ontbreekt dat de bezorger het hier heeft gedumpt en DHL niet retourneert naar Europakket BV
Sommige mensen willen met goede reden geen promo actie artikel, in mijn situatie is de reden dat ik 3 verschillende browsers nodig had op 2 verschillende besturingssystemen om door de promo website door te komen. Firefox browser lukte bijvoorbeeld niet, daarna met Chrome alswel Samsung Internet browser verspreid over meerdere dagen na zo'n 3 en half uur door de promo pagna heengekomen. Ook moest ik dingen uitschakelen zoals Firewall en DNS servers op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zetten bijvoorbeeld.
De website zat vol met Dark Patterns, knoppen veranderen van functie, de promo website stuurt mensen regelmatig in een cirkel of de verkeerde kan op. Met de knop 'Later verder gaan' als duidelijkste aangegeven terwijl de deadline naderd van de actie.
Ik heb aangegeven dat ik niet mee wil doen omdat de promo pagina's een gokkast gedrag vertoond.
Gaarne retourlabel sturen, dan kan het pakket ongeopend terug.
Uw referentie:16227767/PRM-44670
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-04-2024 05:47 PM
op 22-04-2024 02:54 PM
Hallo @Discomix,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw promotie registratienummer? Ik maak dan intern een ticket aan voor de betreffende afdeling. Het registratieproces is geen gokkast systeem maar door verschillende redenen, zoals cache of dat een browser niet up-to-date is, cookies etc. kan het soms moeilijk maken om er door heen te komen. Laat weten of je het nog retour wilt sturen.
Met groet,
Ajay
op 03-05-2024 06:30 PM
het pakket is ongeopend retour gearriveerd, dank u, dichtbij was er een xray pakket scanner op de brugstraat om door het pakket heen te kijken zonder openmaken.
Ik heb retour embleem als oplossing gemarkeert.
De telefoon is gewoon goed, dat is het belangrijkste.
Een fijne dag en weekend gewenst.
op 20-04-2024 09:38 AM
op 20-04-2024 05:27 PM
Juridisch mag ik dit niet omdat de promotie actie voorwaarden heeft. Op dit moment is het pakket juridisch eigendom van Samsung.
Ik ben juridisch verplicht volgens de voorwaarden het pakket ongeopend 5 jaar te bewaren tot ik een Return To Sender Request antwoord krijg.
Samsung is eigenaar van dit pakket dat ik gedwongen volgens consumenten recht tegenover mijn vrije wil in bescherming nam tegenover diefstal en weersomstandigheden.
op 20-04-2024 05:33 PM
ik mag het pakket 5 jaar lang niet openen. De komende tijd is Return To Sender belangrijk, immers consumenten hebben recht te weigeren, echter door het noodlot besloot de bezorger het hier te dumpen, juridisch ben ik nu verplicht dit Samsung eigendom 5 jaar te beschermen, met opmerking, ik heb dit pakket juridisch geweigerd. Bepaalde dingen vallen onder privacy, AVG en consumentenrecht.
Alles wat ik wil is het pakket dat juridisch eigendom is van Samsung te retourneren.
op 20-04-2024 05:47 PM
op 22-04-2024 02:54 PM
Hallo @Discomix,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw promotie registratienummer? Ik maak dan intern een ticket aan voor de betreffende afdeling. Het registratieproces is geen gokkast systeem maar door verschillende redenen, zoals cache of dat een browser niet up-to-date is, cookies etc. kan het soms moeilijk maken om er door heen te komen. Laat weten of je het nog retour wilt sturen.
Met groet,
Ajay
op 03-05-2024 06:30 PM
het pakket is ongeopend retour gearriveerd, dank u, dichtbij was er een xray pakket scanner op de brugstraat om door het pakket heen te kijken zonder openmaken.
Ik heb retour embleem als oplossing gemarkeert.
De telefoon is gewoon goed, dat is het belangrijkste.
Een fijne dag en weekend gewenst.
03-05-2024 06:45 PM - bewerkt 03-05-2024 06:47 PM
Ik gebruik geen Microsoft Windows, daar ligt warschijnlijk het probleem. Ik heb Linux en Android. Als niet Microsoft product zijnde begrijp ik dat omdat ik Microsoft 12 duizenden woorden licentie heb gelezen. Daar komen 50 duizenden woorden voor Microsoft office licentie bij, daarom verwijder ik alle Microsoft producten stelselmatig.
22-09-2024 05:21 PM - bewerkt 22-09-2024 05:22 PM
Ik krijg nooit, jammer genoeg.
op 22-09-2024 05:44 PM