Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen "Smart View Wallet Case" of "LED View Cover"

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2025 07:19 AM)
1491 Weergaven
Roestje
Explorer
Opties
Hallo,

Waarom brengt Samsung nooit meer een "LED View Cover" uit zoals vroeger of, zoals bij de S23/S24, dan maar een "Smart View Wallet Case" (waar een gat in zit, ook niet ideaal maargoed).

Er is nu geen officieel hoesje dat de voorkant van je scherm beschermd terwijl ik dat al sinds Galaxy Note gebruikte. Ik vind het jammer dat ik dan gedwongen word een 3e partij hoesje te kopen, dat dan misschien net niet goed aansluit of niet het scherm uitzet bij dichtklappen.
9 Antwoorden
Ton-56
Navigator
Opties
Ik heb er ook al naar gezocht voor een s25 ultra.
Kan ook geen smart view wallet case vinden of een 3e partij die zoiets heeft. 🙄
Snarfje
Apprentice
Opties
  • Ik heb hetzelfde probleem. Bij de S23 Ultra was er inderdaad nog een klein venster. Nu, bij de S25 Ultra helemaal geen venster meer. Valt mij erg tegen. Er wordt kennelijk geen aandacht meer aan besteed. 😥
Leon53
Pioneer
Opties
De hele Samsung case line-up is bekend en kan besteld worden bij Samsung of andere wederverkopers. Er komt geen verdere aanvulling in de keuze helaas.
0 Likes
Roestje
Explorer
Opties
Ja, maar dat is dus mijn probleem 😅 Ik vind dat Samsung gewoon ook hoesjes die het scherm bedekken moet uitbrengen. Ik weet ook wel dat ze die nu niet hebben, dat is geen nieuws.
Members_FWmy0TX
First Poster
Opties

Ik begrijp dit ook niet. Die hoesjes waren misschien gewoon te goed. Mijn S22+ is meerdere malen op de grond gedonderd met zo'n hoesje, zonder enige schade. De aankoop van de S25 Ultra heb ik om die reden afgebroken. 

Members_d4d8a4D
Student
Opties

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat deze hoesjes zijn verdwenen. 4 jaar op mijn S21 gehad en nu behelpen met het Samsung Kindsuit case. Ik mis de oude case iedere dag.

bobbieydufufucu9c
Journeyman
Opties
Ali express verkoop ze wel
Voor nog geen eens een tientje. De kwaliteit zal een stuk minder zijn. Gewoon 3 kopen en elke jaar vervangen
0 Likes
Members_eNg5naT
First Poster
Opties

https://www.sbsmobile.com/ned/en/book/9926-book-style-case-with-stand-support-and-soft-touch-surface... 

Deze heb ik aangeschaft die naar mijn mening het meeste in de buurt komt van een LED cover al heeft deze uiteraard geen leds en gaat het scherm niet automatisch uit..

0 Likes
Ikkuh66
Explorer
Opties
Hallo ik heb er eentje gevonden op de Joom site een website shop, heb hem zelf al besteld of het de goede is en of die ook werkt dat moet ik ook afwachten zal hier op terug komen als deze binnen komt.
Gr, Servie 🙃👍