Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

In-/uitschakelen vergrendelscherm bij openen resp. sluiten Smart Clear View Cover

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2023 04:08 PM)
1828 Weergaven
RobPt1
Apprentice
Opties

Ik heb een Galaxy S22 Ultra 5G met een Samsung Smart Clear View Cover. Tot voor kort ging het vergrendelscherm onmiddellijk uit bij het dichtklappen van deze cover en weer aan bij het openen ervan. Op dit moment werkt dat niet meer. Op internet heb ik al gezocht  naar onderwerpen m.b.t. dit "probleem" maar helaas ben ik er niet uitgekomen. Aan de instellingen van het vergrendelscherm heb ik niets gewijzigd althans niet bewust. Helaas weet ik ook niet of dit "probleem" is ontstaan na de laatste update.

Maar ik zou graag advies ontvangen wat ik kan/ moet doen of controleren om de door mij gewenste situatie weer te herstellen.

Voor de volledigheid: Cover openklappen: vergrendelscherm aan. Cover dichtklappen: vergrendelscherm uit.

Rob

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RobPt1, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @OnnoJ

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
RobPt1
Apprentice
Opties

@OnnoJ en @MartijnK. Soms lijkt het erop dat ik een vraag stel en daarna niets meer van me laat horen maar dat is zeker niet het geval. Ik wacht altijd ca. 2 weken met reageren ervan uitgaande dat dan meerdere leden mijn vraag gelezen hebben en evt. met een advies komen. Ik heb hetgeen OnnoJ adviseerde gedaan/gecontroleerd. Resultaten: Coverscherm (in Instellingen) is nog aanwezig en ook de test van het magneetje is goed verlopen. Maar en nu komt het ........ sinds 3 dagen werkt plotseling alles weer als vanouds zónder dat ik iets gedaan heb. Dus schiet mij maar lek  want voor mij is dat onverklaarbaar !  Nu maar afwachten of het probleem zich evt. weer voordoet. In ieder geval bedankt voor de adviezen want nu weet ik in ieder geval wat ik moet controleren in geval van.  En in noodgevallen kan ik altijd nog een iPhone kopen zónder cover! 😂😂

Groeten

Rob, vanuit een zéér regenachtig Portugal

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RobPt1, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @OnnoJ

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
RobPt1
Apprentice
Opties

@OnnoJ en @MartijnK. Soms lijkt het erop dat ik een vraag stel en daarna niets meer van me laat horen maar dat is zeker niet het geval. Ik wacht altijd ca. 2 weken met reageren ervan uitgaande dat dan meerdere leden mijn vraag gelezen hebben en evt. met een advies komen. Ik heb hetgeen OnnoJ adviseerde gedaan/gecontroleerd. Resultaten: Coverscherm (in Instellingen) is nog aanwezig en ook de test van het magneetje is goed verlopen. Maar en nu komt het ........ sinds 3 dagen werkt plotseling alles weer als vanouds zónder dat ik iets gedaan heb. Dus schiet mij maar lek  want voor mij is dat onverklaarbaar !  Nu maar afwachten of het probleem zich evt. weer voordoet. In ieder geval bedankt voor de adviezen want nu weet ik in ieder geval wat ik moet controleren in geval van.  En in noodgevallen kan ik altijd nog een iPhone kopen zónder cover! 😂😂

Groeten

Rob, vanuit een zéér regenachtig Portugal

AydinK
Journeyman
Opties
Beste leden, ık heb nu hetzelfde probleem. Tot vanmiddag werkte Smart Clear Cover maar ik heb mijn telefoon opnieuw gestart en nu doet het niet meer. Ik begrijp er werkelijk niets van. Alvast bedankt voor de reactie.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AydinK,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles geheel up-to-date en het toestel uit de cover gehaald en dan weer erin gestopt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes