Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Re: Re: S25 ultra opladen probleem Samsung 45 watt power adapter

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2025 07:08 AM)
486 Weergaven
RichJns
Pioneer
Opties
De 45 watt lader met de 5A kabel werkt wel op de Galaxy Tablet en op de Galaxy A13. Op de S25 ultra werkt de lader wel met een standaard USB C kabel van mijn oude lader op de 45 watt lader. Als je dus die 5A kabel gebruikt dan gaat de S25 Ultra in een loop oplaad mode. Originele kabel die mee is geleverd bij de 45 watt lader is de boosdoener.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_eQWs96T
Journeyman
Opties

1000004354.jpg

Nieuwe update lijkt te werken

Geen "laad 2.0 loop" meer.

ff afwachten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Mic_63
Pioneer
Opties
  • Hallo! Natuurlijk heb ik hetzelfde probleem... Dus volgens jou ligt het aan de kabel? En die gebruik ik ook, en hij is wel vrij dik, dat was voor mij toch een teken van kwaliteit. Niet dus... 
  • Dankzij jou tip ga ik straks probeer met een ander kabel. Maar ik dacht dat misschien dunnere kabels moeite zullen hebben met de 45 watt oplader. Hoe dan ook, ik beschik over een hele goede kabel, die ik had gekocht uit experiment, de alle laatste versie van usb c kabel. Ik gebruik hem nu met een power bank maar ik ga zeker een poging wagen. Bij de telefoon zelf stond ook een duune kabeltje, misschien is die geschikt voor opladen...
  • Trouwens het probleem verschijnt niet bij elke oplad beurt. Een keer wel een keer niet... En hij laad wel sneller op! 
0 Likes
RichJns
Pioneer
Opties
Die 5 Ampère kabel veroorzaakt bij mij die opladen loop. Gebruik nu een kabel en snellader van het merk Anker en werkt prima en heel snel Standaard dunne Samsung usb c kabel werkt ook op de snellader van Samsung en andersom ook. En als laatste de kabel van Anker werkt ook op de 45 watt lader van Samsung 20250214_125343_1000005982_1739534026.jpg
0 Likes
Members_eQWs96T
Journeyman
Opties

usb-c kabel geleverd bij de S25 ultra werkt wel goed. Ook fast charge 2.0👍🏼

Mic_63
Pioneer
Opties
Ja, dat klopt! Bij mij werkt de kabel van de telefoon ook! Toch niet leuk dat de andere kabel het niet (goed) doet. Hebben het recht om hem in te ruilen? Zelf heb ik hem gekocht bij Vodafone, tegelijk met de telefoon...
Oplossing
Members_eQWs96T
Journeyman
Opties

1000004354.jpg

Nieuwe update lijkt te werken

Geen "laad 2.0 loop" meer.

ff afwachten