Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Led cover werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2021 07:17 PM)
7237 Weergaven
nicooltje28
Apprentice
Opties
Vorig jaar zomer nieuwe telefoon de s20 ultra gekregen. Met daarbij een led cover... nu na nog geen jaar doet hij niks meer... had wel wat meer verwacht can een hoesje van dat geld. 
Ik zie geen tijd meer, meldingen helemaal niks eigenlijk. Alles al geprobeert niks werkt.... zonde geld...
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RvdB60
Student
Opties

Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond, heb je het ook al in veilige modus getest?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
nicooltje28
Apprentice
Opties
Als je mij kan vertellen hoe ik me telefoon in de veilige modus zet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar je de optie hebt voor uitschakelen en opnieuw opstarten houd je uitschakelen lang ingedrukt.
0 Likes
nicooltje28
Apprentice
Opties
Net geprobeerd ook dat werkt niet...
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hmm waarschijnlijk is de led cover defect geraakt. Je zou ook gewoon een normaal hoesje kunnen kopen👌 die beschermen vaak beter ook
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @nicooltje28,

Kun je eens kijken in de Galaxy Store of je hier updates klaar ziet staan? Zorg er uiteraard ook voor dat je toestel up-to-date is.

Zie je bij Instellingen nog wel 'Accessoires' staan? 

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes
TimGamez
Journeyman
Opties
Beste BruceH

Ik heb het zelfde probleem als de gebruiker die deze melding heeft aan gemaakt en ben op zoek naar de oplossing, alles is geüpdate maar het blijft niet werken.

Heb jij nog een idee?

Groeten, Tim
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TimGamez, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wat is het typenummer van jouw telefoon? En doet de hoes helemaal niks meer? Hoe lang heb je deze al?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TimGamez
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

Ik heb een Samsung Galaxy s21 modelnummer: SM-G991B/DS serienummer: RFCR112TS1R 

de hoes smart led view, doet helemaal niks meer eigenlijk als ik hem dicht doe normaal zou je de tijd zien of als je hem oplaad ook, maar sinds kort zie ik helemaal niks meer, ik heb de hoes sinds 21 april 2021.

Groet, 

Tim

0 Likes