Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Earbuds kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2024 04:29 PM)
258 Weergaven
JayJay92
First Poster
Opties
Ik ben sinds zondag mijn earbuds kwijt, en als ik in mijn wearable app ga en dan op zoek mijn oortjes, zegt het dit apparaat is niet geregistreerd aan dit account. Betekent dat dat iemand mijn oortjes heeft gekoppeld aan hun account. Zo ja, is er iets wat ik daar tegen kan doen. Want ik heb het doosje nog. 
Ik hoor het graag

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JayJay92,

Bedankt voor jouw bericht en dat is erg vervelend om te lezen. Wat je schreef kan inderdaad kloppen. Voor de zekerheid, had je de instructies uitgevoerd zoals in de onderstaande link?

https://bit.ly/41xLW5f.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JayJay92
First Poster
Opties
Ja, het probleem is dat de oortjes wel in mijn wearable app staat, maar niet meer geregistreerd staat als van mij. Dus waarschijnlijk heeft iemand mijn oortjes gevonden en geregistreerd aan hun account. Wat dus betekent dat samsung hier absoluut geen beveiliging over heeft, dus je maar moet hopen dat niemand iets van jou registreert op hun account
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie JayJay92,

Wanneer er een beveiliging op zou zitten zou betekenen dat wanneer iemand in een winkel alleen het Imei nummer op een dichte verpakking gaat lezen en het nummer dan vervolgens aan hun account registreren het dus geblokeerd wordt door een klant die het heeft gekocht. 

Heb je nog jouw IMEI-nummer en kan je het aan jouw account toevoegen? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JayJay92
First Poster
Opties
Helaas kan ik alleen het serienummer vinden. Dus ik weet niet of earbuds een imei code hebben. Ook weet ik niet hoe ik mijn serie nummer zou moeten koppelen aan mijn account. Ik hoor graag hoe ik dit zou moeten doen.
Met vriendelijke groet,
John-James hansen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo JayJay92,

Dat kan via de onderstaande link. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/40rNrS7

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes