Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung earbuds verbinden met een bluetooth receiver

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 06:21 PM)
757 Weergaven
Christina19
Explorer
Opties
Goedemiddag,

Weet iemand of dat je de Samsung Earbuds kunt verbinden met een Bluetooth Receiver?
Deze wil ik namelijk koppelen voor in het vliegtuig.

image

0 Likes
6 Antwoorden
Marwan1993
Pioneer
Opties
Ja, het is mogelijk om de Samsung Earbuds te verbinden met een Bluetooth-ontvanger. Zolang de Bluetooth-ontvanger compatibel is met de Bluetooth-versie die wordt ondersteund door de Earbuds (bijvoorbeeld Bluetooth 5.0), moet het koppelen eenvoudig zijn.

Hier zijn de stappen om de Earbuds te verbinden met een Bluetooth-ontvanger:

Zorg ervoor dat de Bluetooth-ontvanger is ingeschakeld en in de koppelingsmodus staat. Raadpleeg de handleiding van de ontvanger voor instructies over hoe u deze in de koppelingsmodus kunt zetten.

Zet de Earbuds aan en zorg ervoor dat ze zich in de koppelingsmodus bevinden. Dit doe je door de knop op de achterkant van de oplaadcase ingedrukt te houden totdat de LED-lampjes op de Earbuds beginnen te knipperen.

Ga naar de Bluetooth-instellingen van je apparaat en zoek naar beschikbare Bluetooth-apparaten.

Selecteer de Bluetooth-ontvanger uit de lijst met beschikbare apparaten.

Volg de instructies op het scherm om de verbinding tot stand te brengen.

Zodra de verbinding is gemaakt, kun je genieten van je muziek of andere audio via de Earbuds, die zijn verbonden met de Bluetooth-ontvanger.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Christina19, goedemiddag. 

Is het je nog gelukt om de Galaxy Buds te koppelen met de Bluetooth ontvanger? Je kan dit natuurlijk ook thuis even proberen 😉 Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Christina19
Explorer
Opties
Helaas is het niet gelukt. De oortjes komen wel in de koppelstand, maar ze verbinden niet automatisch met de receiver. Zelf kan ik mijn telefoon wel verbinden met de receiver dus daar ligt het niet aan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Christina19, goedemiddag.

Dankjewel voor de terugkoppeling. Zijn de oortjes ook verbonden met je telefoon wanneer je deze wilt koppelen met de ontvanger? Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > Bluetooth, tik op het tandwieltje en kies voor koppeling opheffen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Christina19
Explorer
Opties
Hi Martijn, nee de oortjes zijn dan niet gekoppeld met mijn telefoon.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja kan dan het beste even contact opnemen met de fabrikant van de receiver. 

Groeten,

Martijn

0 Likes