Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tag 2, al 2 onvindbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2024 05:58 PM)
470 Weergaven
ikangelaa
Student
Opties
Helaas word ik geen vrienden met de Samsung tag 2.

Ik gebruik ze om m'n katten te vinden.
Echter ben ik nu al 2 tags kwijt, die volgens de app in de buurt zouden moeten zijn, maar ben in alle tuinen geweest maar ik kan niet verbinden met de tags.

Op deze manier wordt het een dure hobby en blijven mijn katten onvindbaar. 
0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @ikangelaa,

Balen dat de vriendschap met de Samsung Galaxy SmartTag2 niet op gang wil komen!

De tag maakt gebruik van het Bluetooth Lage Energie-protocol (BLE) om de locatie door te geven via een netwerk van Galaxy apparaten. Hiervoor moet er kortstondig verbinding zijn tussen de Galaxy SmartTag en bijvoorbeeld een smartphone van een voorbijganger, die de locatie anoniem doorgeeft aan jouw Zoeken-app.

Het kan zijn dat de kat de tag op een afgelegen stuk is verloren en dus niet op de plek waar de telefoon aangeeft dat de tag voor het laatst is gezien. Het kan dan lang duren tot er iemand met een telefoon voorbij loopt om de nieuwe locatie door te geven, zeker als het op een plek is die voor katten goed toegankelijk is, maar voor mensen niet 🐈

Advies is dan om de tag zodanig te bevestigen dat de kat deze niet makkelijk kan verliezen om onder de radar te blijven.

kevin-sig
ikangelaa
Student
Opties
Excuses ,geen melding gekregen van uw antwoord.

De tags zitten bevestigt aan het halsbandje met een tag huls.
Enkel deze ene kat verliest ze erg graag.

Ik krijg locatie van de tags door, zie waar ze liggen. Maar zodra ik in de tuinen loop kan ik er geen verbinding mee maken. Hij blijft dan cirkelen op verbinding maken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ikangelaa,

Kan je nog controleren of ze in full mode stonden of in Power Saving Mode?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ikangelaa
Student
Opties
Full mode. En ben er nog steeds 2 kwijt. Krijg wel signaal maar kan niet verbinden.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ikangelaa,

De locatie die je doorkrijgt is de laatste bekende locatie, gebaseerd op wanneer het laatst verbonden was met een Galaxy apparaat. Het kan zijn dat de accu's leeg zijn, het op een plek is waar geen signaal binnenkomt en/of het buitenbereik is van een Galaxy apparaat. Ik hoop dat je de Tags alsnog vindt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes